#WSZYSTKIEBOSKIE VIII WINA



 #BOSKAVIIIWINA

cykl #wszystkieboskie
52x169cm tkanina
kolaż manualny: tkanina, fotografie, nici


inspiracja - komentarz

"(...) Nie jestem tą, która zawiadomiła policję. Nie byłam na tyle odważna. Jeśli jesteś nią Ty, jeśli jesteś tą, na której wszystko się skończyło i od której wszystko się rozpoczęło, to chciałabym Ci bardzo podziękować. Dziękuję Ci za odwagę powiedzenia, że to nie my jesteśmy winne temu, że ktoś wykorzystał swoją władzę nad nami. Dziękuję Ci, że umiałaś powiedzieć: „to jest przemoc, a przemoc nie jest w porządku i jest za nią kara”. Podejrzewam, że nie wiedziałaś nawet, jaką lawinę wywołasz swoją odwagą. Nie wiedziałaś, że obudzisz wspomnienia sprzed dziesięcioleci, że dasz nam iskrę odwagi do powiedzenia „ja też” i nadzieję, że zostaniemy wysłuchane. Jesteś moją bohaterką. (...)"

fragment artykułu "Jego ofiarami padło ponad 400 kobiet. Jestem jedna z nich" autorstwa Aleksandry zamieszczonego na portalu Codziennik feministyczny.

Źródło i całość artykułu w linku tu  >>>

Opis całego cyklu #wszystkieboskie