nowe wzory tatuaży-warsztaty kolażowe-otwarta Ząbkowska

nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał od poprzedniego posta ... a to już prawie dwa tygodnie od pierwszej edycji Otwartej Strefy Twórców, a druga już jutro!!!
dziecka mi się pochorowały- myślałam , że takie atrakcje zostawią na okres jesienno-zimowy, a tu bach! wirusowe zapalenie gardła x 2
ale nie poddajemy się :)  tym bardziej , że wyjazd wakacyjny niebawem :) będzie czas na lenistwo i nowe ilustracje
teraz także udało mi się kilka rzeczy narysować... baaaardzo to lubię - kropka za kropką mnie niesamowicie uspokaja


a jak nowe ilustracje to i nowe tatuaże powstały-teraz testuję jedne z największych jakie dotychczas zaprojektowałam
zobaczymy jak się będzie zachowywał ale na razie jest super:)

rozszerzyłam też gamę produktów : teraz moje ilustracje zamieszkały na notesach-to owocna współpraca z pracownią Eight- serdecznie polecam



aaa i jeszcze w tym tygodniu kręciliśmy z Krzyśkiem Q zaproszenie filmowe na sobotnie kolażowe warsztaty-jak zawsze świetna współpraca,  tylko tym razem jakoś się zestresowałam przed kamerą no ale udało się bez dubli :)


serdecznie jeszcze raz zapraszam na sobotnie warsztaty od 17stej
a w godz: 12-16.30 do kramiku z różnościami

w niedzielę także będę na Ząbkowskiej tylko krócej : 12-15.30 bo od 16stej bawię się z dzieciakami na warsztatach organizowanych przez Galerię 81 Stopni.
Ważne : na warsztaty i jeden i drugi wstęp wolny:)

Do zobaczenia

Komentarze

Popularne posty