wtorek, 7 lutego 2017

zasypało mnie

zasypało mnie
w przenośni choć i zima ciut biała w tym roku
na pewno bielsza niż ostatnio

a mnie zasypało pracą, zleceniami, a większość na tzw. wczoraj była
i już luty nastał
i wiosny wyglądam

o wiośnie później napiszę
a tu skrótem o tym co się działo w ostatnim kwartale 2016 roku

Na ilustracjach pojawiły się słodkie zwierzaki . Dużo pracowałam nad kolejnymi postaciami, bawiłam się kolorami na ich futrach i kubraczkach, dodawałam teł i prószyłam śniegiem ;)


Gdzieniegdzie posadziłam drzewa i grzyby.
Niektóre z tych ilustracji stanowiły kolekcję świątecznych kartek, które cieszyły się dużym powodzeniem - dziękuję :*


Te kartki i inne moje projekty zaprezentowałam podczas świątecznych targów WZORY w Watszawie - jeszcze raz dziękuję za wasze liczne odwiedziny i zakupy :)


Intensywny grudzień zakończył się pracą nad nowymi propozycjami i składaniem dużego rodzinnego kolażu na zamówienie.

Kolaż jest własnością prywatną więc nie mogę Wam go pokazać. Zarówno zamawiająca osoba jak i obdarowani zadowoleni byli z takiego wyjątkowego prezentu.

A to fragment projektu, nad którym pracowałam w styczniu - finałem był wyjątkowy warsztat kolażu ... ale o tym już w kolejnym poście :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...