a ciebie co (po)rusza?


taki właśnie szybki kolaż wykonałam podczas trwania Poziomu 2.0 ...
bazą stała się strona "modowa" z magazynu, dodałam zasłonki, serce, telewizor, dywan(chyba) i siebie.
tempo iście ekspresowe było, trochę stressa w związku z tym , że na żywo, ale wspomnienia pozytywne i ludzie fantastyczni:)))

miałam jeszcze jedną niespodziewajkę przyjemną bo okazało się ,że w tym właśnie programie gości również Ola Monola:) to strzeliłyśmy sobie pamiątkową fotkę w korytarzu



dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków i bycie "duchem" tam ze mną :*

aaaa do jutra do północy na Scrapujących Polkach trwa kolejna zabawa w dziale Art-journalowym z tematem zaproponowanym przez Jaszmurkę. TU można zobaczyć wykonane przez DT prace i oczywiście dołączyć do zabawy. Spieszcie się bo od poniedziałku nowy temat-tym razem na mnie kolej :)))

Komentarze

KOLOROWY ptak pisze…
żałuję, że tak krótko trwało, ale było świetnie!!! Twoje kolaże są genialne! chociaż dopiero program uzmysłowił mi jakie mają wymiary :) cudo! 3mam kciuki za realizację wszystkich planów związanych z własnym studiem! pozdrawiam :)
wolfann pisze…
dziękuję:*

Popularne posty