nauka latania

:)))mój domowy ptaszek






Komentarze

finnabair pisze…
masterpis!
prawdziwy masterpis!
Ja też tak chcę.... będe musiała spróbować takiego czysto papierowego połączenia zalatującego sętowskim... miałam takie pomysły, a ty tutaj - no proszę...
cub@_libre pisze…
Oba kolaze bardzo udane!! Niesamowite! Trzeba miec nie lada wyobraznie, zeby je tworzyc, wiec tym bardziej uklony sie naleza ;)!
No i bardzo podoba mi sie Twoja plodnosc, ostatnio bardzo rozbuchana :).
Ciesze sie, ze flamastry znowu sie przydaly!
Buziak!
pasiakowa pisze…
Fantastyczne kolaże!!!
Barbarella pisze…
ojej, Aniu ja co prawda nie jestem fanką takich prac, bo się ich boję ;) ale podziwiam ludzi, którzy są w stanie coś takiego wymyslic :)

Buźka :*
Drycha pisze…
masz kolażowy talent :D

przystojny ten ptaszek ;D
zielonooka pisze…
wow fantastyczny!!!!!!!
cynka pisze…
bardzo współczesne Boschowskie ptaszydło !!!
REWELACJA!!!!
Rybiooka pisze…
Dlaczego ja TU wcześniej nie zajrzałam ????
gulka pisze…
przerażasz mnie... cudowne!

Popularne posty