#WSZYSTKIEBOSKIE XII KARABIN



#BOSKAXIIKARABIN

cykl #wszystkieboskie
40x50cm w świetle passe-partout
kolaż manualny: papier, akryl , fotografia (autorka:Zuza Krajewska/Zwierciadło), nici



inspiracje-komentarz

Polska A B C i D
Maria Peszek

Chce mi się jeść
Chce mi się pić
Chce mi się kochać
Chce mi się śnić
Chce mi się krzyczeć
Chce mi się biec
Chce mi się chcieć

Dzieli nas wszystko
Nie łączy nic
Daj mi być sobą
Pozwól mi żyć
Inny nie znaczy
Gorszy lub zły
Nie strzelaj proszę
Pozwól mi być

Bo nic nie jest takim
Jakim się wydaje
So don’t judge the book
by it's cover (x2)

Nie bój się bać
Nie bój się w miejscu stać
Nie bój się robić nic
Nie bój się spać bez śnić
Ale gdy przyjdzie dzień
a właśnie jest ten czas
Otwórz oczy i skacz

Dzieli nas wszystko
Nie łączy nic
Daj mi być sobą
Pozwól mi żyć
Inny nie znaczy
Gorszy lub zły
Nie strzelaj proszę
Pozwól mi być

Bo nic nie jest takim
Jakim się wydaje
So don’t judge the book
By it's cover (x4)

Można szczuć słowem
Można szczuć modlitwą
Można dzielić ludzi
Ciąć krzyżem jak brzytwą

Można szczuć słowem
Można szczuć modlitwą
Można dzielić Polskę
Tnąc krzyżem jak brzytwą

Polska a
Polska b
Polska a b c i d (x8)

Bo nic nie jest takim
Jakim się wydaje
So don’t judge the book
By it's cover (x4)



opis całego cyklu #wszystkieboskie