mój butik na Dawandzie :)! czyli co nowego się zadziało, a działo się dużo

Amelka i Kinga wśród potężnych drzew z widokiem na jedną z urokliwych zatoczek jeziora Solińskiego

Po wakacjach, które były mocno pracujące, ale też podczas których udało nam się rodzinnie czas spędzić i być w pięknych miejscach, wdychać całe masy tlenu, korzystać z promieni słonecznych i spontaniczności działań przyszedł już wrzesień łaskawie jeszcze grzejąc (czasem zbyt mocno).

I dość niespodziewanie i miło  się zaczął bowiem dostałam propozycję od Galerii Uległa wystawienia się z cyklem EXODUS w gościnnych progach Łysego Pingwina w Warszawie.
Wernisaż miał miejsce na początku września, a wystawa potrwa jeszcze do października więc jeżeli będziecie gdzieś w pobliżu to serdecznie zapraszam w odwiedziny :)

EXODUS/Ptaki II praca bez podświetlenia z lewej  z włączonym światłem z prawej

Cały czas pracuję nad nowymi ilustracjami :) Najbardziej lubię etap kropkowania, ... ta kropka stawiana za kropką uspokaja mnie.

tu mnie podczas rysowania złapał Leszek Wyrzykowski

Tematyka prac coraz bardziej urozmaicona-do botanicznych tematów dołączyły zastępy róż ,a pomiędzy nimi anatomiczne kształty: trochę rock'owo, trochę mroczniej.

Rysuję to co lubię i to co do mnie przychodzi poprzez Wasze sugestie, zamówienia i propozycje.
Seria rock'owa powstała specjalnie na potrzeby sesji produkowanej przez Monikę Mirowską-osobistą stylistkę, do której zostałam zaproszona a bardziej tatuaże mojego autorstwa.

Super nowe doświadczenie, fantastyczna atmosfera, piękne zdjęcia i ciekawi ludzie- to efekty naszego spotkania.
Całą sesje możecie zobaczyć na mojej facebookowej stronie
Więcej o sesji napiszę w osobnym poście :)


Aaaaa i jeszcze jeden news :)

Uruchomiłam butik na portalu Dawanda w którego progi serdecznie zapraszam :)


Anna-Chudzik-Pawlik-Art na DaWanda

Drzwi otwarte, produkty sukcesywnie uzupełniane-zaglądnijcie :)

Komentarze

Popularne posty