hej hej wracam z niebytu

witajcie

przerwa znowu długa ... mam nadzieję, że mi wybaczycie bo choć mało mnie tu, a raczej wcale to nie znaczy, że tylko brzuchem do góry leżę i w chmury patrzę.
W chmury patrzę co by pył spod nóg całkiem widoków nie przesłonił, działam na wielu płaszczyznach i staram się to wszystko ogarnąć :)
I rozwijam się z tego poplątanego kłębka jakim jestem, rozwiązuję te supełki ( sama, a także ze wsparciem) i dziergam wymarzony sweter z siebie samej pełna obaw czy będzie wygodny.



Rozrysowałam się na dobre i przestać nie mogę.
Znane Wam już dziecięce obrazki kontynuuję, ale też rozkochałam się w kropkach i kropkuję kwiaty i inne tematy :)





I tak oto z tego kropkowania powstała kolekcja , którą postanowiłam udostępnić innym na kubkach , koszulkach , torbach i innych akcesoriach



Ciepło zapraszam do sklepu, do pooglądania i na zakupy :) Asortyment będzie się rozrastał wraz z powstawaniem nowych ilustracji, a i to nie będzie jedyna aktywność ilustracyjna - ale o tym innym razem napiszę...

annachudzikpawlikart.cupsell.pl

Poza tym najmłodsza latorośl już prawie dwa latka skończyła i chyba idzie w ślady mamy :) w każdym razie zaangażowanie wykazuje duże i ćwiczy codziennie !





tak tak to ta mała istotka co to niedawno jeszcze w brzuszku była :)

w ekspresowym skrócie opowiedziałam co u mnie w tej chwili ale obiecuję rozpisywać się bardziej i częściej przede wszystkim

a i  wezmę się za porządki na blogu, coś pozmieniam , coś pozamieniam - będzie się działo :))))

miło mi Was tu widzieć :)
dobrego dnia :)






Komentarze

Cudownie widzieć Cię z powrotem w blogosferze!
A ja z koleżankami rękodzielniczkami spieszę zapytać, czy będziesz może robić kiedyś warsztaty kolażowania? Strasznie nas naszło i potrzebujemy profesjonalnego wprowadzenia w temat:)

PS. Dziecię Twoje rośnie i w rodziców się wdaje oraz w starsze rodzeństwo. To świetnie wróży na przyszłość - artystyczne dusze nie wyginą!
Wolfann pisze…
Witaj Marta :)
ooo super! wracam do warsztatowania też! czy pytasz o Warszawę? napisz do mnie na priv i dogadamy szczegóły :)

miło Cie czytać a jeszcze milej będzie zobaczyć na żywo :)
Hej Aniu, jak dobrze Cie tu widzieć. Bardzo tęsknię za Twoim blogiem i sztuką. Jestem pewna, że nie jestem jedyna, więc miejże litość i pojawiaj się tu częściej. I pisz pisz, bo bardzo dobrze jest Ciebie poczytać :)
Elżbieta A. pisze…
Kropeczkowe kwiaty cudne........
A mała z mlekiem mamy pewnie talent wyssała.
Fajnie znów zobaczyć nowy post u Ciebie....
Postaram się częściej ujawniać ;)
Kasiu , Elu dziękuje za Wasze słowa :) Tak miło czytać ,że ktoś tęskni ...choć nie zdawałam sobie z tego spawy-obiecuje poprawę !
cudownie ,że tu zaglądacie :)
pozdrawiam ciepło :)
Saphira pisze…
ENGLISH: Long time not seen - happy that you still make your wonderful art ❤ !

DEUTSCH: Lang nicht mehr gesehen! Ich freue mich, dass Du immer noch so wunderschöne Kunst machst❤!
hello Saphira :)
I'm glad that you still look at my page

Popularne posty