odkurzanie

oj tak, tak
czas odkurzyć bloga
sama jestem zdziwiona, że mnie tak długo tu nie było ...
więc w telegraficznym zdjęciowym skrócie o tym co się działo poza blogiem


ta istotka na zdjęciu to Helenka , najmłodszy członek rodziny :)
absorbuje bardzo dużo mojego czasu, ale wnosi też ogromna porcję radości :)

staram się realizować projekty, które rodzą się w mojej głowie ...


powstaje nowa seria ilustracji EXODUS ... cztery z nich zaprezentowałam na VI Art Fresh Festival w Warszawie ... więcej na mojej stronie facebookowej TU




poza tym układam , planuję, rozmyślam , marzę i stawiam sobie cele
i dobrze mi z tym
dobrze

:)

pozdrawiam ciepło i wiosennie !

Komentarze

Wspaniale, że wracasz i tutaj :)
Ściskam wiosennie,
Marta.
Wolfann pisze…
hej Marta

powoli mam nadzieję uda mi się tu posprzątać i aktywnie poudzielać :)

ciekawa jestem czy tu ktoś zagląda czy już wszyscy na fb siedzą ;)
pozdrowienia dla Ciebie
Tores- pisze…
Super, że odkurzasz bloga! :)
Uwielbiam Helenkę, jest absolutnie idealna :)

Popularne posty