nowe, nowe, nowe

czas odkurzyć halloweenowe pajęczyny na blogu...sama nawet nie wiedziałam , że tak długo mnie tu nie było...ale życie obfitowało w nowe wydarzenia, które mocno pochłaniały mój czas i moją głowę...
listopad zaczął się dla mnie pracą w nowym miejscu-zostałam instruktorem pracy w pracowni biura i papieru w Przedsiębiorstwie Społecznym prowadzonym przez Fundację Synapsis. Praca w większości związana z moim dotychczasowym doświadczeniem jednak także z wyzwaniem, bo dotąd nie pracowałam z dorosłymi osobami chorymi na autyzm. Wiele się już nauczyłam (także o sobie) i wiele jeszcze pracy przede mną.
Ziema zaczęła się gorszym samopoczuciem i obawą o chorobę gdy ta okazała się fasolką w brzuchu. Tak , będzie nas więcej :) już w lipcu.



Na szczęście samopoczucie znacznie się polepszyło i okres zamulenia minął, a głowa znowu pełna jest nowych projektów kolażowych.
W miarę możliwości staram się je realizować- na początek wrzuciłam parę nowych wierszy na stronę Upcycling słów-zapraszam,




a na warsztacie już większe formaty, które mam nadzieję uda mi się skończyć przed ART Fresh festival odbywającym się 23 marca 2014 w warszawskim hotelu Sheraton, na który już dziś Was serdecznie zapraszam.

Komentarze

Podwójne gratulacje i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
Wolfann pisze…
Dziękuję Marta :) i nawzajem :)
Srebrna Mucha pisze…
Gratulacje :) Będziesz na CraftWawie? Ostatnio wróciłem do robienia zeszytów (co prawda daleko mi do ciebie, ale jakoś idzie) i nigdzie nie mogę znaleźć nici woskowanych. Gdzie nabyłaś swoje? Bawiłem się we własne woskowanie, ale to zupełnie co innego.
Wolfann pisze…
hej :)
raczej mnie nie będzie na CW...mam inne artystyczne plany na ten dzień :)
ciesze się, że nadal szyjesz-co do nici to się nazywa sznurek woskowany i w pasmanteriach powinieneś go dostać
pozdrawiam
molla pisze…
wszystkiego dobrego Wofannku!!!
Wolfann pisze…
dziękuję Molla
Tobie także :)
UHK Gallery pisze…
U lalalalalala!!!! Gratulacje!!!
Trzymam kciuki i wogóle, ojej :D
Wolfann pisze…
:) dziękuję
dobrze widzieć ciebie (was!) z powrotem.
bardzo wyglądam tych nowych projektów kolażowych!
marysza blogspot pisze…
gratuluje fasolki!!!!! :D
Boei pisze…
Gratulacje! A dodany tekst- bardzo inspirujący ;)

Popularne posty