Halloween 2013 pidżama party

Starsze dziecię-Amelia bywa niekiedy na pidżama party. Tym razem postanowiłyśmy zorganizować takowe u nas w klimacie halloween.
Ponieważ często pracuję jako animator na różnorodnych eventach - także takich dla dzieci, entuzjastycznie zabrałam się za przygotowania. Poszukałam inspiracji, zakupiłam trochę gadżetów, a i menu halloweenowe przygotowałam.


Dziewczynki ochoczo pomagały: wycinały nietoperze i duszki, kleiły pająki i wielkie oczyska by potem przystroić nimi dom.
Ostatecznie stół z przystawkami prezentował się tak:


Były dyniowe muffinki, kościotrup warzywny z dipową głową (dziewczynki układały), pajęczynowo-nietoperzowe chipsy, żelowe robale i szczęki, a także:

miotły czarownicy

warzywne przystawki

słodyczowe kule i oczy

na kolację zapiekane mumie, a na śniadanie pajęczynowe naleśniki.
Nie udało mi się wszystkiego sfotografować-szczerze bawiłam się w najlepsze zapominając o aparacie-i tak wspomnienia najwazniejsze.

Tu jeszcze kilka elementów dekoracji:






 
jedna z zabaw polegała na wykonaniu koszyczka na słodycze

z którymi wyruszyłyśmy postraszyć zanjomych sąsiadów :) i pozbierać słodkości




moje kochane straszydełka:
Amelcia



i Kingunia

i czarownica matka :)

wejściowych drzwi strzegło wielkie oko, kilka nietoperzy i papierowy duszek


dom roświetiłyśmy lampkami


a parapet lampionami


Zabawa była fantastyczna!!!
Opowiedziałam także dziewczynkom co to jest halloween, skąd pochodzi, jakie zwyczaje są związane z tym "nie naszym świętem".  Pobawiłyśmy się w kilka tematycznych zabaw, były zagadki, dyskoteka a potem kino nocne. Jedno co powiem, że dzieciaki są niezniszczalne :) choć poszły spać dosyć późno to z samego rana już świergotały radośnie- w przeciwieństwie do mnie;)

Teraz zaczynam zbieranie inspiracji świątecznych, aby razem z dziećmi przystroić dom-one już piszą list do mikołaja :)

Komentarze

Elżbieta A. pisze…
cudnie to wymyśliłaś, taka mama to skarb, a zabawa na pewno będzie zapamiętana na długi czas
ma.kesz pisze…
Wrrr, jedzonko wygląda smakowicieeee...Pomysły świetne- gratuluję i żałuję, że mnie tam nie było. Wiedźma z pomorskiego:)

Popularne posty