szycie koptyjskie, warsztaty i inne informacje


dawno mnie tu nie było

to, że zapracowanam bardzo to już wszyscy wiedzą
ale dodatkowo choróbsko mnie zmogło okropne, że ani ręką , ani nogą, ani pogadać nie dało:(((

już wróciłam do pracy choć do formy jeszcze nie bardzo:( ale się nie dam, znaczy się nie daję
i działam na 150%

w pracowni ciągły ruch- co cieszy bardzo :)
były maratony, był II Scrap Craft Event- obie imprezy bardzo udane i do powtórki w najbliższym czasie
a teraz warsztatujemy na całego: z nowości to w ofercie znalazł się sutasz i malowanie na jedwabiu-zapraszam gorąco:)

a ja jutro warsztatuję z szycia notesów techniką koptyjską i dziś dla rozruchu poczyniłam notesisko grubaśne- powyżej zdjęcie tuż po uszyciu, poniżej już z ozdobioną okładką


kolejne warsztaty z szycia notesów zarówno filcowych jak i tych techniką koptyjską już w marcu:) -pełne informacje ukażą się już niebawem na blogu pracowni>>>-zapraszam :)

Komentarze

Peninia pisze…
Notes rewelacyjny!!! Mam nadzieję,że może kiedyś uda mi się uczestniczyć w takich warsztatach bo bardzo bym chciała nauczyć się tej techniki:)

Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥
Bea pisze…
Absolutnie cudny!!!!
Ula pisze…
Notes wygląda niesamowicie ! Zupełnie jak z innej epoki. Szkoda, że te warsztaty tak daleko ode mnie, bo chętnie bym skorzystała.
Pozdrawiam :))
JaMajka pisze…
Perfekcja!!!!!

Popularne posty