lutowe warsztaty Wolfann

pracownia Manufabricum nie próżnuje!
w lutym czeka nas moc warsztatów:
-scrapbookingowych, kolażowych i szyciowych prowadzonych przeze mnie
-asamblażowych Agnieszki Anny
-oraz powertexowych i filcowych przygotowanych przez Martę Bałabuch

oraz eventów
juz za tydzień Twórczy Weekend i maratony : kolażowo-żurnalowy i scrapbookingowy
a za dwa tygodnie II Scrap Craft Event :)

Na wszystkie atrakcje serdecznie zapraszam - więcej informacji znajdziecie na stronie pracowni Manufabricum o TU>>>

a już w ten czwartek -  szyjemy notesy filcowe sciegiem prostym podłużnym


i nie tylko szare: kolor okładki i sznurka można sobie wybrać- zapraszam - są jeszcze miejsca :)))
więcej informacji oraz zapisy TU>>>

Komentarze

Gabriudou pisze…
Zazdroszczę talentu.
Capall Mara pisze…
Świetne działasz notesy. Są bardzo inspirujące. Dlatego zapraszam do zabawy:
http://capallmara.blogspot.com/2013/02/kolejne-wyroznienie.html
solniczka pisze…
miło mi poinformować, iż mam przyjemność wyróżnić Panią jako blog inspirujący mnie do pracy.
proszę o odwiedzenie mojego bloga http://sol-niczka.blogspot.com/2013/02/osoba-wyrozniona.html
w celu zapoznania się z "wygraną".
pozdrawiam serdecznie.
dziękuje :)

i za wyróżnienie również

Popularne posty