mapy marzeń i słowa...

miało być dziś o czym innym
ale dzień twórczy bardzo
w pracowni o dziwo już od samego rana działałam
a zrobiwszy to co powinnam zabrałam się do fotografowania i komponowania plakatów na poszczególne styczniowe warsztaty i spotkania

poszukując i składając razem różne tytuły z gazet i magazynów
ułożyło mi się takie coś...
jak ja lubię jak się tak samo układa :)

i zostało plakatem ilustrującym spotkanie czwartkowe i sobotnie-po szczegóły i inne informacje zapraszam TU>>>

szkoda było taką układankę rozdmuchiwać więc postanowiłam z niej utworzyć kolejną już ścieżkę w wyklejonej cześciowo toalecie pracowni
o części pierwszej pisałam już TU>>>

drugą ścieżkę częściowo przeplecioną z tą pierwszą utworzyła na ostatnim spotkaniu Druga Szesnaście :)

a ja dziś trzecią także łącząc/przeplatając ją z pierwszą

i napiszę Wam, że uradowałam się bardzo gdyż projekt ten ma być rozwojowy i interaktywny-każdy może go przeczytać wędrując jedną lub kilkoma ścieżkami, każdy także może dokleić swoją ścieżkę, ale najawżniejsze w tym wszystkim to jest to, że bez względu w jakiej kolejności dziś czytałam te słowa, czy od początku tak jak kleiłam czy od końca, to i tak to dobrze "grało" czasem nawet od końca lepiej.!

podzielę się z Wami dzisiejszą wyklejanką

......................................
rozjaśniło się
*
uwierzysz?
*
przebudzona
*
włącz oddech
*
sięgnij po więcej
*
nienasycenie
*
wpisz do kalendarza
*
bądź tam
*
liczy się każda chwila
*
liczy się każda strona
*
wyższy stan świadomości
*
jakie to proste
*
kocham
to moje życie
i jestem na tak
*
cała naprzód
*
wyjdź z cienia

kimkolwiek jesteś
.................................

a teraz przeczytajcie to od końca ...:)))




Komentarze

Alegria pisze…
Jesteś niesamowita czytam to już kolejny raz i wciąż mi mało:) To nie tylko układanka ze słow:)
:)

bardzo ciekawi mnie jak te ścieżki sie jeszcze przeplotą...dokąd zaprowadzą

cieszy mnie ten projekt...
mam nadzieję ,że kiedyś na żywo zawitasz zobaczyć:)-zapraszam
ankan pisze…
GENIALNE !!! Daleko mi do Warszawy ale kiedyś na pewno wpadnę by poczuć klimat tego magicznego miejsca. A jak na razie cierpię za każdym razem widząc jakie warsztaty umykają mi sprzed nosa.
Iwa pisze…
Aniu, dla mnie ta wyklejanka, to mistrzostwo, a Ty to artystka z prawdziwego zdarzenia :)Pozdrawiam
Alegria pisze…
Z przyjemnośćią, cichutko marzę o tym by wpaść do Twojej pracowni. Na pewno się zapowiem. Mapa marzeń stałą się inspiracją do zabawy o której napiszę już wkrótce, a do której zaprosiłąm osoby ze świata realnego :) Dzięuję za inspirację.

Popularne posty