jeszcze przedświątecznie...


i przyszedł ten czas...za oknem pracowni śnieg...
wychodząc marzną opuszki palcy choć skryte w grubaśnych rękawicach
ludziki pędza za swoimi sprawami
niektórzy dzwigając pachnące choinki

a u mnie
bigos na trzy garnki pyrtolił się ze cztery dni
pierogi z kapustą i te z serem pomrożone jak sardynki w pudełeczkach grzecznie czekają na wigilię
dziś ochoczo z dziewczynkami piekłyśmy pierniczki takie "last minute"
co to leżeć nie muszą by być zjadliwe
i obawiam się, że są aż zanadto zjadliwe

mikołaj wypatrywany już od kilkunastu dni oczywiście przez tych najmłodszych
to mnie najwcześniej odwiedził:)

zostałam słodko obdarowana przez Agnieszkę z Ulicy Motyli
w cudny wianek, który ozdobił pracownię


oraz kolorowymi bombkami-piernikami wykonanymi przez Magdę


bardzo, bardzo Wam dziewczyny dziękuję :*

w pracowni także zrobiło się bardzo świątecznie dzięki wystawie bombkowej pełnej inspiracji , o której możecie poczytać (i pooglądać) >>>TU
albo na żywo jeszcze do 6 stycznia .


Ja sama zaraziłam się w tym roku rękodzielniczymi bombkami a szczególnie "bulionowaniem" ich co spowodowało nawet chwilowe dekupażowanie (!) i powstały w tym okresie serca , medaliony i duże bombki ze słodkimi fotografiami-ilość nie była powalająca i szybko mi się sprzedały, jeszcze tylko tą udało mi się uwiecznić na fotografii zanim ozdobi inny dom.

a w między czasie na warsztacie był duży album

a teraz już w pracowni przerwa...no powiedzmy...:)...bo dopracowuje styczniowy grafik oraz plany na przyszły rok...och i jeszcze kilka rzeczy trzeba dokończyć...ale ze dwa dni to poleniuchuje - takie przynajmniej jest założenie

a życzenia w następnym poście...jeszcze nie dziś choć wiem, że są tacy szczęśliwcy co to już dziś świętować zaczynają :) pozdrawiam

Komentarze

Guriana pisze…
Kochana, ściskam świątecznie:)*
mam nadzieję w styczniu do Manufabricum zawitać!!:))
Gurianko-dziękuję
to już wypatruję Ciebie z progu pracowni!:)

Popularne posty