to jest to!




taki temat nosi kolejne wyzwanie na blogu SODAlicious...i serdecznie namawiam Was do udziału w zabawie:))) i do zajrzenia na stronę sklepu - są nowości!!!

mnie temat "dorwał" w pracowni, a konkretniej w toalecie, gdzie postanowiłam coś zmienić, coś dodać, tak na szybko-póki wena nie minie
tak więc wpis znajduje się na 3 ścianach- podejrzewam , że jeszcze będzie ewaluował, zmieniał się być może rozrastał...




ponieważ pomieszczenie małe  to najlepiej się to czyta na żywo...fotografuje już znacznie mniej komfortowo :(
ciekawych zapraszam do pracowni :)
prócz tego ozdobiłam lustro i urządziłam sobie osobistą "fridową" galerię-teraz każdy przeglądając się w lustrze może na chwilę stać się Fridą



od czwartu w pracowni dużo się działo :)
na początek scrapbookingowe warsztaty Agnieszki z Makowego Pola, potem piątkowy wernisaż otwierający wystawe prac Luizy Poredy, a w sobotę poranne zajęcia z dziećmi i  szleństwo mixed mediowe z Finnabair. No w każdym razie działo się! i oby tylko tak dalej :)))

a na koniec dwa kadry ze ścian:








i z takim to "przesłaniem" Was zostawiam :)
mam nadzieję, że skorzystacie ;) i poszalejecie choć trochę
czego życzę i Wam i sobie :)

Komentarze

Magda Polakow pisze…
Anie, dlaczego tak daleko jestem!?!? Uwazaj bo w takiej toalecie zamkna Ci sie bywalcy i nie beda chcieli wyjsc ;) Czekam na zdjecia z warsztatow.
o, nie mogę doczekać się inspekcji!
Lena Wz pisze…
jeżżżżżżżżżżżżuuu dlaczego ja tak daleko mieszkam szalona czarownico!!!??? <3
Jaszmurka pisze…
Muszę (!) na żywo zmacać! Nie ma bata :)

Popularne posty