już listopad! i to pracowity :)))

nie powiem żebym nagle cierpiała na nadmiar wolnego czasu...ale nie narzekam :) niech się dzieje!
listopad zaczął się pracowitym weekendem we Wrocławiu :)

gdzie poprowadziłam dwa warsztaty: kolażowy i szycie koptyjskie
z samych warsztatów fotografii nie posiadam (tak byłyśmy zaaferowane tworzeniem)  choć któraś z uczestniczek  chyba robiła grupowe zdjęcie prac-prośba o podesłanie :*

za to na sali głównej zostałam obfotografowana :)

było radośnie, gwarno, znowu się nagadałam i pośmiałam we wspaniałym towarzystwie - macham teraz łapką do wszystkich dziewczyn, dzięki którym przy tym stole nigdy nie było nudno :)))


 a potem wydałam kasę na elementy biżuteryjne choć wcale nie podejrzewałam siebie o takie ciągoty (nie o wydawanie kasy chodzi, ale o biżu)

 i niedzielne popołudnie już sklejałam podzespoły i chyba mi nie minie ;)

szkoda, że na następne spotkanie trzeba będzie czekać aż do lipca ale przynajmniej w kalendarzu na 2013  ( tak , tak - już zakupiłam i zapełniam) zaznaczone ! i już myślę o jakiś całkiem innych warsztatach, bo chyba szyć notesy to już cały Wrocław (i nie tylko ) się naumiał :)))

a pracownia Manufabricum nie próżnuje :)!


*zaczynamy wernisażem (to już w ten piątek!) , a na ścianach zagoszczą prace Luizy Poredy>>>
*na drugi dzień (sobota) warsztatować podwójnie i miexedmediowo będzie Finnabair>>>
*tydzień później Encza zaprezentuje nam co prócz kartek i albumów można wykonać w technice scrapbookingu, i jak dzięki temu nasz stół i przestrzeń udekorować>>>



*a w niedzielę pierwsza edycja Scrap Craft Event czyli spotkanie zakręconych craftowo , warsztaty , pokazy i wystawcy ze swoim asortymentem!!!>>>
*na kolejną sobotę zapraszam do Karoli Witczak (któż z nas nie podziwia Jej wspaniałych scrapbookingowych prac !)-będą dwa warsztaty: kartkowy i scrapowy-polecam zapisy na oba bo przygotowaliśmy dla Was fantastyczną promocję>>>
*od listopada także ruszam z cyklicznymi sobotnimi warsztatami/zajęciami plastyczno technicznymi dla dzieci z elementami scrapbookingu, kolażu, art recyklingu - zapraszam milusińskich (od lat 6-ciu)

Serdecznie zapraszam do odwiedzania pracowni i oczywiście skorzystania z przygotowanych atrakcji.

Ja już planuje kolejny miesiąc, a że to grudzień to i warsztaty, wystawy , pokazy będą tematycznie związane ze zbliżającymi się świętami .
w listopadzie i w grudniu ponadto Manufabricum, a także mnie z Wolfanowymi wytworami będzie można spotkać na kiermaszach przedświątecznych.
Między innymi na Świątecznym Kiermaszu Projektantów i Artystów w Warszawie-serdecznie zapraszam :)))

informacje>>>

ktoś wytrwał do końca posta???
bo tak długiego to chyba dawno nie popełniłam ;)
ściskam Was ciepło z zimnej , deszczowej Warszawy
:)

Komentarze

HomeScrapHome pisze…
Ho ho, to się dzieje!! zazdroszczę energii :)
kartkomania.com pisze…
ja dotrwałam - pozdrawiam cieplutko :)

Aniu aby repertuar pracowni był zawsze tak zapełniony, a sama pracownia tętniła życiem - tego Ci życzę z całego sreca :)
skrzatka pisze…
Nie mam zbiorowego zdjęcia z warsztatów, tylko moje tu:
http://skrzatka.blogspot.com/2012/11/301-wycinkowy-warsztat-wolfann-we.html

Popularne posty