relacja (foto) z otwarcia na blogu, a w TVP2 dziś podczas programu Poziom 2.0

i już po otwarciu :)
jak zauważyliście nie udało mi sie kontynuować mojego żurnalu przedotwarciowego...uwierzcie , że pracy była cała masa! przez dwa tygodnie wpierana duchowo i fizycznie przez najbliższych szykowałam pracownie.
Gdyby nie mój kochany Tato nie miałabym tak pomysłowej umywalki!, paneli w korytarzu, uszczelnionych okien i wielu, wielu innych prac wykonanych. Gdyby nie mój kochany Małżonek nie miałabym wymalowanych ścian, uzupełnionych płytek, i wielu wielu innych rzeczy - a przede wszystkim ramion , które mnie wspierały :***
i dzięki czterem fantastycznym  dziewczynom: Agnieszce-Annie, Drugiej Szesnaście, KitiW, Dryszce nie miałabym umytych okien, drzwi, ścian, nie miałabym poskręcanych mebli i poukładanych na nich pudełek zawierających skarby pracowni, nie miałabym zrobionych na czas zakupów, i fantastycznego jedzonka w trakcie i wielu wielu innych spraw, których nie jestem w stanie wymienić.
Wszystkim Wam jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję...bez Was nie dałabym rady... :***


Postanowiłam też w jakiś choć maleńki sposób podziękować dziewczynom i obdarowałam je symbolicznymi kluczami do pracowni...no i było z tego powodu trochę wzruszeń :)

A i ja zostałam obdarowana prezentami :)
Eliza (2:16) zrobiła mi super niespodziankę w postaci albumu o Fridzie...(ach codziennie do niego zaglądam Kochana :*)... i do tego okraszony został cytatem, który jak twierdzi ww całkowicie do mnie pasuje:
"Bądź odważna, bądź inna, bądź niepraktyczna; bądź tym wszystkim, co utwierdzi integralność celu i oryginalnej wizji  na przekór asekurantom i niewolnikom zwyczajności"



A na otwarciu działo się działo!
Dzielna grupa gości testowała Dryszkowe stemple dzieki czemu nowy stół został rozdziewiczony :), z Enczą szaleliśmy brokatowo, a Czeko uraczyła nas pokazem swoich żurnalowych sztuczek-dzięki dziewczyny :).
W drugiej sali Pasiakowa edukowała w rysowaniu i malowaniu akwarelami-cóż tam jeszcze się działo to nie wiem ,  ale co chwila wybuchające salwy śmiechu świadczą o dobrych humorach warsztatowiczów:)
W tak zwanym między czasie odwiedziła nas ekipa TVP2 a dokładnie programu Poziom 2.0! Chłopcy pokrecili się trochę i troche pokrecili materiału :) - a co z tego wynikło możecie zobaczyć juz dziś w programie Poziom 2.0 na TVP2-początek o 16:16.
Ciekawe jak w oku kamery prezentuje się pracownia , bo na zdjęciach wykonanych przez Encze, Dryszke i Luize z WawaLove wygląda całkiem, całkiem :)









kto spragniony większej ilość zdjęć zapraszam TU>>>

Dziękuję wszystkim , którzy odwiedzili pracownię w dniu otwarcia! dzieki Wam ten dzień był fantastyczny.

A ja zabieram się znowu do pracy-tym razem już w pracowni:))) do której bardzo serdecznie wszystkich zapraszam :)

Więcej o tym co się dzieje w pracowni ( o warsztatach, pokazach, wystawach i innych atrakcjach) poczytać możecie na blogu pracowni Manufabricum TU>>>

zapraszam!

Komentarze

agnieszka pisze…
Miło było zobaczyć znajome buzie :) życzę powodzenia !
Anuszka pisze…
Moja gratulacje! Kapitalna sprawa taka pracownia :)
Mnóstwa wspaniałych projektów :)
Rybiooka pisze…
Również życzę powodzenia. Zdjęcie 2:16 bardzo kobiece, już widzę jak je kolażem traktujesz.
rumianek pisze…
Gratuluję otwarcia :)
Widziałam w tv tylko końcówkę niestety ;( moje dzieci rozproszyły mnie całkowicie .

Życzę owocnej pracy w pięknej praowni :)
bardzo jestem dumna, że choć odrobinę mogłam się przyczynić do twojego marzenia.
absolutnie podziwiam twoją siłę.
i...pakuję kredki i przyjeżdżam. ;)
Jaszmurka pisze…
Nie ma bata... muszę tam do Ciebie koniecznie zawitać! ♥
Nulka pisze…
cieszę się, że się wszystko udało!
jeszcze raz gratulacje i mocne ściski z życzeniami powodzenia ♥

Popularne posty