prosta forma

tak cudnie grubaśny jest już żurnal Karoli , który powoli kończy swą wędrówkę i niedługo wróci do właścicielki!
i ja dziś właśnie sobie na nim popracowałam interpretując "po swojemu" temat tego żurnala - "Takiej mnie nie znacie".
Do głowy przychodziły mi różniaste pomysły , ale koniec końców stanęło na prostej formie (którą chyba najlepiej lubię) i wrażeniach z ostatnich tygodni.

 ot i cała prawda o mnie... ;)
a Wy macie jakieś sekrety? swoją ciemną stronę, albo może nietypowe hobby? choć znam takich co scrapbooking do tego typu zaliczają :)))
a może nietuzinkowe marzenie?
ja jedno spełniłam ostatnio, ale jeszcze mi trochę ich zostało..:)

???zdradzicie coś:)))

Komentarze

marysza pisze…
cudowny wpis.. nie mam pojecia jak sama moglabym go zinterpretowac.. hmm
Ula pisze…
Świetny wpis !!! W ogóle fajny taki zapełniony żurnal - będzie co oglądać i wspominać kiedyś tam...
KOLOROWY ptak pisze…
całkowity odlot!!!
a ja myślę, że i odważna, i szalona. :)
uwielbiam twój minimalizm!

Popularne posty