nie samym kolażem człowiek żyje

czasem też próbuje innych technik
i tak oto powstała czapla

w ostatnią sobotę uczestniczyłam w warsztatach Powertex'u odbywających sie podczas II warszawskiej Akademii Rękodzieła.
Na te warsztaty polowałam już od jakiegoś czasu i bardzo się ciesze , że nareszcie udało mi się potworzyć w tej technice...cóż...wciąga strasznie...:)
w głowie już pełno nowych pomysłów ...



oprócz fantastycznie spędzonego czasu na warsztatach miałam także okazje wyściskać się z kilkoma dawno niewidzianymi dziewczynami :) - o tym, że będzie Kasia z Wrocławia wiedziałam od początku natomiast obecność Uli czyli Uhaka była przemiłą niespodzianką:)

tu z Enczą i Uhakiem :)
Encza prowadziła warsztaty podczas Akademii a na listopad dla Manufabricum przygotowała całkiem nowe warszataty:

szczegóły na blogu pracowni-zapraszam :)

Komentarze

Ula pisze…
Czapla cudna !!! Wiem, co to za technika. Fajnie, że takie warsztaty się odbyły - ja zawsze mam daleko. Pozdrawiam :))
Mmorelia61-Kasia pisze…
Jaka piekna czapla!! Juz od jakiegos czasu podgladam prace powstajace w tej technice. Tez bym spróbowqała ale do Polski tak daleko.
by Dominikana pisze…
czapla mnie powaliła!!!!! jest niesamowita!!!!! wręcz genialna!!

Popularne posty