koniec wakacji...

wszyscy już wrócili???

ja od poniedziałku wpadłam w wir pracy choć nie leniuchowałam na wakacjach...
dwa ostatnie tygodnie spędziłam na obozie plastycznym mając pod opieką plastyczną i  nie tylko grupę 6-7 latków
było twórczo, energicznie, spontanicznie i wesoło
mimo mieszanej pogody bawiliśmy się cudnie!










a od poniedziałku biorę udział w akcji lato w mieście i także plastycznie spotykam się z jej uczestnikami...jak na razie po pierwszych zajęciach recenzje od najmłodszych były super pozytywne :))) przyjemnie jest słyszeć , że dzięki moim zajęciom to był najlepszy dzień lata w mieście do tej pory :))) (a w szkole , w której zawitałam akcja trwa już od 2 tygodni!)
jutro kolejne zajęcia!:)

od września czeka mnie malowanie i urządzanie pracowni!!!TAK TAK dostałam pismo z przychylną decyzją włodarzy miejskich i jak tylko wszystkie formalności się dopełnią wchodzę na moje 58 m2 i działam :)
od października zapraszam w odwiedziny i oczywiście na warsztaty-grafik już zapełniam i już się cieszę z gości , którzy je u mnie poprowadzą!

gdy tylko wszystko potwierdzę podzielę się z Wami nowinami
:)))

Komentarze

Wolfann jesteś super babką, ciepłą, sympatyczną i otwartą, masz podejście do dzieciaków i one to czują :). Wiem, bo Cię znam :). A co do pracowni to wielkie gratulacje :). Jak widać marzenia się spełniają, tylko trzeba bardzo chcieć i się nie poddawać :). Może kiedyś i ja do ciebie zawitam :).
dziękuję :*

i serdecznie zapraszam :)
Guriana pisze…
cieszę się razem z Tobą:)
powodzenia w urządzaniu!!...
i oby grafik zawsze pękał w szwach:))

Popularne posty