a wcześniej był czwartek...

czwartek z SODAlicious gdzie jak co miesiąc każda z nas (z DT SODY) ma swój dzień dla prezentacji prac

a zaczęło się tak:

Ostatnio wszędzie atakują mnie liczby, cyfry, numery oraz stosy dokumentów , w których muszę je umieścić więc musiało to mieć jakieś ujście w żurnalownaniu.


 Jak widać lubię w swoim artjournalowaniu zadawać pytania. W tej pracy znalazły się nawet dwa:czy ja tu pasuję?czy jest tu dla mnie miejsce? Zadajecie sobie czasem takie pytania? 






Czy pani też jest dziwna?bo ja ...no cóż...w jakiś standardowych ramkach nie bardzo się mieszczę :) i drugie zdanie z tej pracy takie pytanio-odpowiedź:"mogłabym nie być sobą tylko po co?" właśnie-PO CO?choć tak wielu trudzi się by być jak ktoś inny, nie akceptując swoich własnych, intrygujących dziwactw.
Zadanie na dziś: bądź sobą!zobacz jakie to fajne!!!:)




"Co było a nie jest nie pisze się w rejestr" tak często przedrzeźniałam się z koleżankami na podwórku będąc dzieckiem. A teraz ? Ile czasu tracimy na rozpamiętywanie przeszłości?
Ile energii pożera skupianie się na minionym, na popełnionych błędach? Dlaczego nie skierować tego potencjału na "tu i teraz"?




 "Kobieta jest jak saguaro- piękny kaktus rosnący na pustyni" pisze w swej książce "Biegnąca z wilkami" Clarissa Pinkola Estes, "saguaro można podziurawić kulami, pokroić, podeptać, przewrócić, a mimo to nie traci żywotności. Wciąż przechowuje życiodajną wodę. Wciąż rośnie dziko i regeneruje się z czasem".




tak wyglądał mój czwartek :)
wszystkie prace wykonane na stronach art journala z maszyną
po za tym użyłam : maszyny z pocztówki,  papiery i paski oraz paski, alfabety 3 kolory, trójkąt, sHE.

a trochę wcześniej ukazał się trzeci już numer Scrap Magazynu 30x30 na łamach którego miałam przyjemność pogadać z Jaszmurką i Nulką na temat artjournalingu




kto jeszcze nie widział zapraszam do pooglądania całego numeru, pełnego inspirujących prac!!!



to nie koniec newsów!!!
kolejnym jest najnowsza kolekcja SODAlicious, której premiera "na żywo" miała miejsce na warszawskim zlocie

nowości to:
między innymi zestaw fantastycznych papierów w mniejszym formacie czyli 15x15 cm


nie zabrakło też tych większych 30x30cm



oraz tagów



po wszystkie nowości zapraszam do SODAlicious'owego sklepu ,

a ja wraz z uczestnikami warsztatów z szycia zwariowanych baz art-journalowych we Wrocławiu (już w sobotę) na żywo się nimi "pobawię":)))

dobrej nocki wszystkim życzę:)))

Komentarze

Edi pisze…
Jestem pod wrażeniem:-)) Super,że mogłam poznać tak fantastyczną osobę jak Ty. Teraz pozostanę już Twoim wiernym fanem:-)).
Visell pisze…
Te pytania to świetny pomysł. Właściwie sama je sobie często zadaję. A journal- super!

Popularne posty