V Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy

uff jak gorąco
puff jak gorąco
:)))
tak własnie było podczas piątego już lotu fanów scrapbookingu w Warszawie
aura dopisała nawet za bardzo ciut
ale i atmosfera była rozgrzana
tak to się prezentowało:

sklepy ustawiały swoje dobra na przygotowanych stanowiskach- tu reprezentacja na-strychu

by potem wszyscy spragnieni nowych przydasi mogli je zmacać i nabyć-tu uśmiechnięta Vernon macha pozytywnie ze swojego stoiska Świata Pasji

ja w tym czasie, w trochę lżejszym klimacie acz przy równie gorącej atmosferze twórczej prowadziłam warsztaty dla cudnej , kreatywnej grupy
każda z osób mając do wyboru praktycznie jednakowe materiały, w tym materiały SODAlicious wykonała całkiem różne zwariowane art journale...mam nadzieję ,że szybko zapełnią się pracami i pochwalicie się kolejnymi uszytymi notesami czy albumami

tu początek więc jeszcze porządeczek na stołach


praca wre












a tu już całe ekipa warsztatowa prezentuje swoje prace

na zlocie po raz pierwszy prezentowałam się ze swoją Pracownią Sztuk Różnych Manufabricum
dzięki zdolnościom i zaangażowaniu kochanego męża stoisko nasze wyglądało tak:

tu chłopaki sprawują dyżur podczas gdy żony czyli Finnabair i ja zajęte są warsztatami
przy stoisku Manufabricum udało mi się spokojnie pogadać z dawno nie widzianymi dziewczynami:Kiti W i Filka
a tu już cała ekipa fantastycznych dziewczyn z "żółtymi papierami" ;)
po więcej zdjęć zapraszam do albumu facebook'owego a i do relacji pozlotowych na innych blogach
ja nie zrobiłam ani jednego zdjęcia i bardzo dziękuję wszystkim , którzy obfotografowali warsztaty jak i przygarneli na jakieś fotografie
jeśli macie jakieś jeszcze z przyjemnością je dołączę do albumu :)))

zlot był fantastyczny, cała masa fanów i przyszłych fanów scrapbookingu nas odwiedziła, sklepy kusiły bogatym asortymentem, a i podejrzeć można było jak to robią inni, i samemu pokleić, i powycinać przy stanowiskach make&take

pozdrawiam wszystkich uczestników warsztatów, przesympatycznych sprzedających a także odwiedzających moje stoisko Manufabricum za wiele niesamowicie przyjemnych słów. Mam nadzieję, że spotkam się z wami na warsztatach w pracowni i nie tylko :)))

to co ? następny zlot za rok?:)))

a już w ten weekend zobaczymy się we Wrocławiu!!!:)))


Komentarze

Filka pisze…
zółte papiety mnie rozwaliły hahahahahahahah
bosko!!!
cynka pisze…
a ja cię tylko w biegu uściskałam buuuuuuuuu :(
no ja też czuję niedosyt...buuu...koniecznie to trzeba nadrobić!
Karola Witczak pisze…
Oj a jaki ja niedosyt czuję?? :(( :*** Ale cudownie było Cię zobaczyć i uściskać, a pogaduchy nadrabiałam z Marcinem :))

Popularne posty