trzy wrocławskie dni

tydzień już minął od powrotu z II Dolnośląskich Letnich Warsztatów a ja dopiero teraz zabieram się do napisania o tym wydarzeniu...
były to trzy fantastyczne dni, spędzone w cudownym towarzystwie, owocujące nowymi pracami, wzbogacającymi rozmowami i przede wszystkim wypełnione radością, i mimo dużej ilości wydarzeń także odpoczynkiem:)))
Lubię te spotkania na żywo, kiedy można porozmawiać twarzą w twarz, wyściskać się , zobaczyć i zmacać cudowności kraftowe, wymienić się doświadczeniami zarówno z interesujących nas dziedzin jak i tych codziennych, życiowych drobiazgów.


pierwszego popołudnia po bezpiecznej i super wygodnej podróży z Kiti W - dziękuję :***- wydawałam kasę robiąc nieco bałaganu na stoisku Scrapuj.pl
wieczorem zaś trochę pokolażowałam w super towarzystwie, a oto efekty- nasze wspólne strony:



sobota dla mnie bardzo pracowita zaczęła się od warsztatów dla najmłodszych uczestników


w czasie których zawitała telewizja i dzieci mogły się pochwalić swoimi pięknymi pracami

potem w licznym gronie szyłyśmy zwariowane bazy art journalowe, korzystając z przeróżnych odzyskanych materiałów a także papierów z najnowszej kolekcji SODAlicious







poniżej praca wykonana przez Coco.nut




ostatnim w tym dniu warsztatem prowadzonym przeze mnie były "Fakturkolorjady i metamorfozy" gdzie dziewczyny potworzyły fantastyczne kolaże wykorzystując swoje fotografie lub swoich bliskich, by potem umieścic je na mixedmediowym tle .

w poszukiwaniu właściwego słowa


a w niedzielę sama trochę sie powarsztatowałam biżuteryjnie

więcej zdjęć możecie zobaczyć w facebook'owym albumie- wszystkie zdjęcia zapożyczone od współuczestników i organizatorów-dziękuję :*

było cudownie, tradycyjnie organizacja nie zawiodła-dzięki ekipie Kwiatu Dolnośląskiego!, pierogi i tym razem pyszne były, a i podłoga jakoś mniej twarda w tym roku do spania-to zapewne efekt licznej a zarazem przesympatycznej grupy nocującej:)))

macham radośnie łapką do wszystkich, z którymi spędziłam ten czas :))) mam nadzieję na szybkie ponowne spotkanie- i błagam nie każcie mi czekać cały rok!!!

Komentarze

Katrina pisze…
Miło było ponownie Cię gościć. Dziękujemy za świetne warsztaty i wniesienie dodatkowej radosnej iskierki do ogólnej atmosfery imprezy. ;) Do zobaczenia na kolejnych warsztatach! :)
Visell pisze…
Niestety, nie byłam na zlocie we Wrocławiu, ani w Warszawie. Z racji zamieszkania odwiedziłam zlot cieszyński. Mam nadzieję w przyszłym roku tak zaplanować czas, że więcej się zlotować:)
Alegria pisze…
To były wyjątkowe warsztaty do dziś dziób mi się uśmiecha i z dumą pokazuję czego się nauczyłam. Teraz czytanie gazet zmieniło swoje znaczenie, a i ulotki już nie są tylko ulotkami to przecież świetne tworzywo do pracy. Dzięki i do zobaczenia na kolejnych warsztatach :)
coco.nut pisze…
było mi ogromnie miło cię poznać!!!
warsztaty z szycia były świetne, a żurnalem się chwalę gdzie mogę i tylko żałuję, że na kolaż nie poszłam... ale może następnym razem ;)
Edi pisze…
Ale fajne buziaki:-)). No, chociaż na jednym zdjęciu coś robię. W każdym razie jeszcze raz dziękuję za super warsztaty, mam nadzieję,że nie ostatnie.
wikucha pisze…
Miło było cię poznać :)

No i zapomniałaś dodać że twoje arbuzowe kolczyki zrobiły furorę :D

pozdr.
Wikucha
Jaszmurka pisze…
Musiało być zajebiście! Zazdroszczę :*:*
Anna - Krulik pisze…
Oj było :) Z Anią jest zawsze super!
Gosia pisze…
Ogromie cieszę się, że Cię poznałam. Dziękuję za świetne warsztaty :)
Lady Aga pisze…
Dzięki Twoim warsztatom moje dziecko wreszcie się dowiedziało co też mama robi w swojej pracowni:) Bo ja z tych, co dostają szału, jak mi ktoś w stemplach grzebie...
Czy masz może linka do telewizji, która filmowała zajęcia? Bo nie moge znaleźć. I napisz pls, gdzie się kupuje te plastikowe bazy domków, bo też:) nie mogę znaleźć. Pozdrawiam
dziękuję:)
bardzo mnie to cieszy ,ze jesteście zadowolone z warsztatów:)))
pozostaje mi tylko polecić się na przyszłość ;)

a arbuzowe kolczyki to moje ulubiono :)

Aga link do filmiku jest na moim profilu FB- na blogu niedługo uzupełnię informację
co do szablonu to kupiłam go w jakimś scrapowym sklepie ale nie pamiętam w którym :(
Lady Aga pisze…
DZięki i pozdrawiam

Popularne posty