gościnnie dla 7 dots studio


“dajesz mi niepokorne myśli, niepokoje,
tyle ich wciąż mam, kochana,
nie myśl, że nie miniemy nigdy się,
choć łatwiej razem iść pod wiatr”
K.Nosowska/R.Przemyk "Kochana"

to jedna z sześciu prac jakie wykonałam dla 7 dots studio w odpowiedzi na ich zaproszenie-jeszcze raz bardzo dziękuję.
Wspaniale pracowało mi się na papierach z ich ostatnich kolekcji: "Wonderland" autorstwa Finnabair i "All I Ever" autorstwa Anai. Na pierwszej "pofridowałam" sobie troszeczkę...druga posłużyła do kilku scrapów, co mnie bardzo cieszy bo tą formę wypowiedzi jakoś ostatnio zaniedbałam...a przecież mam tyle wspomnień w postaci fotografii.

Serdecznie zapraszam na bloga 7 dots studio do pooglądania i poczytania.

A kochanej 2:16 dziękuję za moc fotografii Fridy , którymi mnie obdarowała,  bez których część prac zwyczajnie by nie powstała... :***

w pracy wykorzystano z kolekcji:
papier  Spades and Clubs
naklejki 12x12
naklejki 6x12
naklejki alfabet White Rabbit

Elementy 12x12
naklejki alfabet:Sweet Sunrise i Summer Night

Komentarze

Martyna pisze…
przepiękny!!
jestem zakochana w tych pracach.
a może jeszcze się przydam do czegoś? tylko zadaj temat, sama wiesz jak jest... ;)
Tusia pisze…
Przepiękne inspiracje! Wielkie dzięki xxx
Nulka pisze…
już pisałam na blogu 7 dots, ale tu też napiszę!
przegenialne prace!!

Popularne posty