nieurodzinowa niespodzianka

są takie osoby , które potrafią robić cudne niespodzianki
mam szczęście znać przynajmniej jedną takową cudowną kobietkę
to Druga Szesnaście
a to nieurodzinowa niespodzianka, którą mnie obdarowała za pośrednictwem poczty


czyli cała masa reprodukcji obrazów Fridy i Jej fotografie

nie opiszę Wam jak uczucia mnie ogarnęły gdy otworzyłam tą grubaśną kopertę bo nie potrafię


przekładam te cuda już trzeci dzień, a w głowie szumi od pomysłów...na pewno kilka z nich niedługo urzeczywistnię i pokażę na blogu...większość z tego prezentu znajdzie miejsce w mojej pracowni sztuk różnych MANUFABRICUM, którą mam nadzieją niebawem otworzę dla Was:)))
Na razie biegam po urzędach wypełniając różne druki i druczki, wczytując się w umowy itp.
W każdym razie firma już założona więc powoli w miarę możliwości moich i naszego systemu urzędowego, jak i innych dziwnych przypadków zbliżam się do obranego prawie rok temu celu i będę Wam o postępach opowiadać.
Chętnych na warsztaty zapraszam do zakładki MANUFABRICUM/WARSZTATY gdzie znajdziecie informację o dostępnych w tej chwili, jak i zapowiedzi następnych.
Osoby zainteresowane przeprowadzeniem warsztatów w innym miejscu jak i innym mieście proszę o kontakt mailowy pod adresem annachudzikpawlik@gmail.com
jak i w sprawach indywidualnych zamówień .

wracając do Fridy to jak na zamówienie od 11 maja do 5 października 2012 w Galerii Ogrodu Rzeźb Juana Soriano w miejscowości Owczarnia, niedaleko Podkowy Leśnej będzie dostępna wystawa  fotografii "Frida Kahlo - z jej albumu" !!!
Ja oczywiście zamierzam się wybrać jak już wybadam jak tam się dostać nie samochodem...a może ktoś z Was wie?
teraz zmykam w otchłanie papierów cudnych i tych mniej lubianych ... pa

Komentarze

lylka pisze…
WKD-ką! już zobaczyłam, jedziesz do Podkowy i wysiadasz gdzieś dalej.....w wyszukiwarce, jak dojadę, jest cała trasa i kawałek na piechtę - moze być piękny spacer! wybiorę się w wakacje!!!!! :-)
Krzysztof pisze…
ja też się wybieram :)))

Popularne posty