oko


OKO to kolejny temat w dziale art journalowym na Scrapujących Polkach.
Jak tylko Ankan zaproponowała to wyzwanie przypomniał mi sie pokój (kolejny z wynajmowanych), który by się bardziej stał "mój" obkleiłam fotografiami z magazynów łącząc je z wierszami lub cytatami.
Między innymi była tam fotografia oka połączona z wierszem Krzysztofa Pieczyńskiego "Czekanie", więc przeniosłam to połączenie na stronę mojego żurnala.

Śpisz ja jestem daleko
nie widzę snów spod twoich powiek
włosy morza suknie czerwone
na szczycie ponad chmurami
drzewo dla nieba trumną
każde wspomnienie to człowiek
szeroka jak zmarszczka rzeka
pomiędzy ma długość wieku
otworzysz oczy będę czekał

Wyzwanie trwa do niedzieli - zapraszamy :)))

Komentarze

Nurrgula pisze…
Piękne....oko. Nieco jesienne,ale to złota jesień. Ogromne pokłady emocji są w tej pracy.

Popularne posty