gazetowo

gazeta - to niezbędny element do wykonania pracy na trwające właśnie teraz wyzwanie Jaszmurki. Ponieważ ja bardzo często używam gazet, magazynów a przede wszystkim fotografii z nich i napisów jakoś mi się wydawało, że coś innego muszę zrobić a w końcu zrobiłam tak normalnie, po swojemu ;)))


Serdecznie zapraszam do tej zabawy na Scrapujące Polki :))) z przyjemnością pooglądam Wasze gazetowe prace żurnalowe

i przypominam, że już w następną sobotę 24 marca spotykamy się w Łodzi na Skrapowisku :))))

jeśli ktoś jeszcze chciałby dołączyć do doborowego towarzystwa jakie się zapisało na warsztat z szycia zwariowanych baz żurnalowych to serdecznie zapraszam- miejsce jeszcze się znajdzie- więcej informacji na ten temat uzyskacie klikając plakat na prawym pasku bocznym informujący o warsztatach

do zobaczenia :)))

Komentarze

nie wytrzymam - skąd to i o kim ten wycinek z lewej?!
Kochana nie pamiętam...wycięłam to już jakiś czas temu więc gazeta pewno jesienna...
Jaszmurka pisze…
Ja go absolutnie uwielbiam! :)
Bea pisze…
macałam te strony!:D
Nadrobiłam też filmik - świetnie!!!
Miło by się uściskać!!! pa!

Popularne posty