album w starym stylu

Album w starym stylu, z postarzanymi kartami i ozdobnymi narożnikami, w którym zamieszkają rodzinne fotografie z 90 lat życia Jubilatki-czyli szczególny prezent na 90-te urodziny i piękne miejsce dla starych fotografii- takie oto miałam zalecenia od zamawiającej , a do tego jeszcze czasu niezbyt wiele i zlecenie z innego miasta, a więc i kontakt ograniczony.

Ale udało się :) powstał olbrzymi album o wymiarach 30cmx33cmx7,5cm (wagowo ponad 4kg!), składający się z 80 ręcznie postarzanych i stemplowanych kart przekładanych pergaminem, w którym zamieszkało ponad 300 fotografii, każda w osobnej ramce z ozdobnymi narożnikami.

Album dotarł na czas a ja otrzymałam takiego maila od osoby zamawiającej, którego część pozwolę sobie zacytować :
 "Co do albumu to jest ... cóż właściwie to słów mi brak !!! Album jest fantastyczny. Tak jak myślałam zdjęcia, które mi wysyłałaś nie oddają kompletnie tego co jest faktycznie w rzeczywistości dokonane. Szczerze mówiąc przeglądając go sama się wzruszyłam, pierwsze trzy karty przerzuciłam i łezka w oku mi się zakręciła bo właśnie tak wyobrażałam sobie ten prezent. Coś pięknego."

Przyjemnie jak praca, w którą wkłada się tyle serca spełnia oczekiwania:))) Dla mnie było to kolejne spotkanie ze starymi fotografiami, które uwielbiam, z czyjąś historią nad którą się pochylam, z pamiątkami naładowanymi ogromną dawką emocji. Cieszę się, że miałam okazję znowu cofnąć się w czasie.






Komentarze

Michelle pisze…
O, jest po prostu NIESAMOWITY!
Nurrgula pisze…
Album jest przepiękny i niesamowity, ale najbardziej podoba mi się ta historia, która znajduje się w jego wnętrzu....niesamowite zdjęcia. Piękne.
rosaliaa pisze…
wspaniałe dzieła, a komenatrz od zamawiającej to chyba najlepsze podziękowanie za twoją pracę

Popularne posty