wspomnienie jednego lata....


dziś już wtorek :) a  wczoraj był poniedziałek a to oznacza kolejny temat do interpretacji w dziale Art Journal na Scrapujących Polkach. Tym razem Ankan zaproponowała podróż wehikułem czasu.

 mój wehikuł czasu nie przeniósł mnie w zbyt odległe czasy .. .nie wiem jak byłoby gdzie indziej, ale wiem jak było kiedyś ... beztrosko, radośnie z ogromną wiarą i ochotą na poznawanie świata, ludzi , siebie ... poczuć się jeszcze tak ... to moje marzenie :)))

interpretacje tematu wykonane przez dziewczyny z działu są fantastyczne, koniecznie zobaczcie! Mimo mojego podejścia do tematu utożsamiam się bardzo z  pracą Jaszmurki :))
Prace i temat znajdziecie pod linkiem o TU

zapraszam do zabawy!

Komentarze

Guriana pisze…
cudne żółcienie i cudne wspomnienie:))
przewspaniała strona. konceptem, fakturami, kolorem.
wzdycham.
Jaszmurka pisze…
Lubię te kolory, mocno!

Popularne posty