warsztaty lutowe i nagranie z TVP2

przeżyjmy to jeszcze raz:) ha ha

nagranie

jak ktoś nie widział "na żywo", a ma ochotę popatrzeć co się działo podczas programu Poziom 2.0 w TVP 2 to zapraszam do kliknięcia na podpis pod zdjęciem powyżej.


poza tym
serdecznie zapraszam do wspólnego warsztatowania w lutym:

15 lutego poszyjemy notesy filcowe
a
28 lutego poskrapujemy ramki na warsztatach scrapbookingowych

wszystko to w warszawskim Lesie Rąk

szczegóły i opisy a także namiary na zapisy znajdują się w zakładce WARSZTATY.

trwają też zapisy na marcowe warsztaty art-journalowe w Łodzi podczas Skrapowiska. Szczegóły także w ww zakładce.

Serdecznie zapraszam na wszystkie warsztaty:)
W marcu oferta poszerzy się o kolejne miejsce, a w kwietniu już mam nadzieję zaprosić Was na warsztaty i nie tylko:)do własnej pracowni:)!

trzymajcie się ciepło i nie dajcie tym mrozom :*

Komentarze

finnabair pisze…
Super, że masz już nagranie - obejrzałam z wielką radością, gratuluję jeszcze raz kochana! Tworzysz pięknie i absolutnie jestem zdania, że ci się powiodą wszystkie plany!Już się nie mogę doczekać otwarcia twojego "studia!" :)Trzymam kciuki!
rachel pisze…
gratulacje!!!:)
Nurrgula pisze…
Na terenie Niemcowa film nie działa, a telewizji polskiej u mnie brak....więc pozostaje mi tylko pogratulować. Nawet bez obejrzenia programu jestem pewna, że poradziłaś sobie świetnie! :)
a to dziwne ,że nie działa... w końcu to necie więc powinno być oki
ja musiała sobie wtyczkę zainstalować bo też "nie chodziło"...może w tym problem?

dziękuję za gratulacje:)
mam nadzieję,że niedługo spełnią się te moje marzenia

Popularne posty