portret?




jaka jestem?kto wie?czy znam wszystkie swoje sekrety? czy wciąż odkrywam?
z ilu jeszcze pytań się składam...:)

na Scrapujących Polkach Anai zaproponowała zabawę w tworzenie własnego tła do scrapa. Spróbowałam i ja.W ruch poszły akrylówki, glimmery, tusze. Dodałam fotografię, napisy i kwiaty (takie jeszcze wytyczne były). I powstał scrapo-kolaż.

Coś ostatnio kolory mocne mnie się trzymają:) chyba dlatego, że za oknem szaro i mokro (dlatego też kiepska jakość zdjęcia ;( )
...ale ptaki już czują wiosnę :) ja chyba też trochę:)
a Wy?jak czujecie?może u Was już wiosna :)

Komentarze

nie wiem od czego zacząć zachwycone westchnienia, bo podoba mi się tu WSZYSTKO!
i te maziaje kredkowe... ech...
doskonała praca.
Sagitta pisze…
i jakie kolory !!!
Nurrgula pisze…
Kolorystyka przepiękna! Całość - jak zawsze - imponująca! :)

Popularne posty