żurnalujemy!

w tym roku na całego czeka mnie żurnalowanie:)))
po pierwsze cotygodniowe wyzwania w dziale Art-journalowym na Scrapujących Polkach z fantastycznymi tematami:)
poniżej moja interpretacja "czekam na...", tematu aktualnego od wczorajszego poniedziałku do nadchodzącej niedzieli: TU link do zabawy, na którą zapraszam:)




po drugie
wciąż dostarczana jest mi niebagatelna dawka inspiracji z każdym przybywającym do mnie żurnalem z pierwszej edycji wędrujących żurnali
tym razem gości u mnie fantastyczny żurnal  2:16 w oczekiwaniu na wypełnienie:



może go nie oddam co?;)

a po trzecie:...ups tego mi jeszcze powiedzieć głośno nie można...czekajcie na niespodzianki:)))

pozdrawiam ciepło bo u nas porządnie na minusie (rano było -18)
a dziś jeszcze warsztatuję w Lesie z filcaków-notesiaków
do zobaczenia:)

Komentarze

Jyoti pisze…
Spodobała mi się na Polkach Twoja interpretacja czekania:) Chyba mam podobnie.
Fajny wpis!!!

Popularne posty