on

kolejny tydzień i kolejne wyzwanie art journalowe na Scrapujących Polkach
tym razem temat autorstwa Ankan, a brzmi  
ON
jak różnorodne interpretacje wykonała ekipa SP zapraszam do popatrzenia TU, a także do dołączenia do naszej zabawy-temat aktualny do niedzieli (do godz:24)

moja praca jak widać bardzo bałaganiarska i kolorowa...coś jak nie u mnie;)...
a tym "onym" jest notes, który zawsze , albo prawie zawsze mam przy sobie
notuje w nim wszystko - począwszy od terminów zebrań, wizyt lekarskich, telefonów, poprzez rozpiski warsztatów, tematów wyzwań, po projekty, pomysły , inspiracje...
czasem wkleję jakiś wycinek  z gazety, ciekawe zdanie ,ogłoszenie, fragment fotografii...częściej te rzeczy fruwają nieprzyklejone między kolejnymi kartkami
nie zapisuję go systematycznie od początku do końca
notatki są zazwyczaj zamieszczane chaotycznie, a jednak bardzo dobrze sie w tym wszystkim odnajduję
notes bardzo szybko się zapełnia (choć kartek ma zawsze ponad 100) więc mam już ich sporą "kupkę"
zawsze różnią się one okładką- to pomaga mi odnaleźć informacje, projekty sprzed kilku lat- po prostu pamiętam, że dany telefon zapisywałam w niebieskim notesie, a inny w czerwonym z kotem...

a Wy ? używacie notesów ? piszecie pamiętniki? czy wszystko zawieracie w kalendarzach?


Komentarze

cynka pisze…
pełen podziw i dla wpisu i dla notatnikowej konsekwencji!
OLIWKA pisze…
Kochana, ja to mam zawsze trzy kalendarze, w tym jeden notesowy no i pamiętnik. bez kalendarza zginęłabym i każdy jest ważny na swój sposób ;-) świat za szybko biegnie i już nawet nie próbuję cwiczyć pamięci w zapamiętywaniu ważnych dat: tego głowa nie da rady spamiętać !!!!;-)
Jaszmurka pisze…
To nam pokazuje inną stronę Ciebie 8)
też wycięłam sobie te fragmenty o notesie. :)

Popularne posty