bez tytułu





fotografowanie prac o tej porze roku to nie lada wyczyn...co bym nie robiła i tak zdjęcie nie jest zadowalające...cóż...format pracy za duży by mi się w skaner zmieścił
tak, tak nareszcie wzięłam się za większy wymiar:)-tu 70x50cm
marzy mi się jeszcze większy :)))
ale takowy musi chyba poczekać na większy format mieszkania albo całkiem osobny warsztat/pracownie!
ale od czego są marzenia!no od spełniania :))))
.........................................
po Waszych wpisach w komentarzach (za które dziękuję)  wnoszę, że twarz moja nadal ma być, a że i mnie się nie znudziła to kolejne prace już wkrótce

Komentarze

Biała Korona pisze…
Bardzo ładne masz prace, ale brakuje mi optymizmu, uśmiechu na Twojej twarzy, ale może właśnie takie mają być, a ja się nie znam. Tak tylko napisałam, bo lubię radość w pracach. Mam nadzieję, że się nie obrazisz.
Nurrgula pisze…
Magiczne rzeczy ze swoją własną twarzą robisz.... niezmiennie pozostaję pod ogromnym wrażeniem. :)
BRONKA pisze…
Jak dla mnie to urzekający zestaw kolorów i te niewidzące oczy
tworzą rewelacyjną całość.
Na kolażowe metamorfozy boję się
przyjść, bo jestem wyjałowiona
i nawet "kleksów" nie czynię.
Widać mam taką złą fazę,
ale za to podziwiam i pozdrawiam :-))))))))
KOLOROWY ptak pisze…
WOW! ogromny!
niesamowity kolaż!

Popularne posty