album dla chłopca+kolekcja Karoli "Jasna strona życia"

obiecałam jakiś czas temu ujawnienie kart albumu wykonanego dla szczególnego małego chłopca...
album został przekazany , bardzo sie spodobał i uzyskał akceptację na publikację.
W całości został wykonany na papierach 17x30cm i borderach tejże wielkości z cudownej kolekcji zaprojektowanej przez Karolę Witczak "Jasna strona życia". Doprawiony fantastycznymi elementami papierowymi ze Scrapińca, ćwiekami, stemplami i rubb-ons'ami. Jak widać poniżej bardzo lubię fotografie śpiących dzieci (czyż nie są cudowne, i fotografie i dzieci podczas snu) i z ledwością powstrzymałam się nad umieszczeniem wszystkich o tej tematyce, które otrzymałam .
Album zawiera wybrane fotografie z pierwszego roku życia malucha, kończąc się urodzinowym tortem i lotem balonem w kolejne, fascynujące dni i lata, które jeszcze przed nim...






album był dla mnie samej wyzwaniem...po pierwsze dawno nie wykonywałam albumów scrapbookingowych , a po drugie wybór z tylu przepięknych fotografii, do tego z całkiem różnych okazji i w różnej kolorystyce nie jest łatwy.
ale
podobał się
a to
najważniejsze:)))

Komentarze

perelka111 pisze…
BARDZO FAJNY ALBUMIK:)
sama robie dla swojego synka to wiem jak trudno to wszytsko polaczyc rozna tematyke i wszytsko zeby współgrało:))
Mereo pisze…
piękny album:)
Kamilcia pisze…
rewelacyjny, bardzo mi się podoba, świetna kompozycja zdjęć i dodatków :)

wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

Popularne posty