raportujemy!


1) udało mi się skończyć album dla jednego znajomego maluszka , a bardziej jego mamy bo on to na razie nie zainteresowany scrapbookingiem choć kto wie?;)
zdjęcia wnętrza będą ! właścicielka jako pierwsza niech zobaczy i wyrazi zgodę za publikacje :)))
w sumie album wykonany tylko i wyłącznie z papierów kolekcji "Jasna strona życia" projektu Karoli

2) obrazki się malują...pewno kilka niedługo wrzucę

3) faza notesowa wróciła-tym razem z postarzanymi kartkami:)- słońca nie ma to i zdjęć na razie też nie

4) kolaże szykują się na kolejną wystawę z wernisażem !i to już w grudniu:))) -szczegóły niebawem

5) dziś po raz kolejny torba ogrodniczkowa zrobiła furorę i to dwa razy- tam gdzie to było zamierzone i całkiem przypadkowo na ulicy:)...przydałoby się kolejne uszyć, ale nadal nie za bardzo dogaduję się ze swoją maszyną tzn ona ze mną nie chce znaleźć wspólnego języka...nowszy model by się przydał , albo całkiem ten stary , porządny , ciężki od jakiego zaczynałam

6) dziś po raz kolejny masa serdecznych osób trzymała za mnie kciuki i to dla mnie bardzo ważne-fantastycznie, że jesteście:)))dzięki

koniec raportu!:)

...

jutro piątek:)))
weekend już bliziutko-miłego życzę

aaaaaa!!!!zapomniałam...
7) Jan Weiss umieścił mój kolaż "analiza funkcjonalna" w inspiracjach na swojej stronie The Art Planet

no i miło się zrobiło:)))

Komentarze

molla pisze…
moje gratulacje, tak trzymaj Wolfann!
Mereo pisze…
piękny albumik :)

pozdrawiam i zapraszam na candy,
Mereo
Guriana pisze…
ile się u Ciebie dzieje!!:))...super:))

Popularne posty