chmurki+wernisaż+wystawa



za oknem chmurno, słońca mało, za mało by lepsze zdjęcia zrobić :(
ale jak się tylko słonko pokaże to zapewne te chmurki poduszki i chmurki broszki, i breloczki zapozują ponowie ...może juz w większym towarzystwie:)



prócz tego, że odkurzyłam maszynę i straram się z nią powolutku dogadać , spotkałam się z fantastycznymi dziewczynami z kawiarni Plac Zabaw w Warszawie, gdzie to właśnie od 2 grudnia przez cały miesiąc zagoszczą moje kolażowe prace. Będzie ich sporo i to nawet takich co nigdy z domu na wycieczki się nie wybierały.
Już teraz zapraszam na wernisaż , który odbędzie się 2 grudnia o godz: 19.
Przyjdziecie?:)
Miło będzie spotkać znajome twarze, a i te nieznajome poznać też:))).

Kawiarnia mieści się na ursynowie, stacja końcowa Kabaty + jakieś 10min piechotką i już.
Wnętrze przestronne , sympatyczne i ciepłe gdzie w ciągu dnia można przyjść z całą rodziną, nawet tą najmniejszą. Odbywają się tam (prócz comiesięcznych wystaw) czytania dla dzieci, warsztaty dla dużych i małych, a także spotkania Klubu Zwierciadła. W Zwierciadle także , w grudniowym wydaniu możecie na trzech stronach przeczytać historię powstania tego miejsca i poznać właścicielki.

a ja wracam do wypychania chmurek, notesów szycia i kolorowania obrazków
:)
weny wszystkim i czasu na realizacje pomysłów życzę!

coraz bliżej święta :))))

Komentarze

Mereo pisze…
Takich poduszek jeszcze nigdzie nie widziałam :)

pozdrawiam i zapraszam, Mereo
http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/
agea pisze…
fajniutkie chmurkowe podusie, gratuluję wernisażu:)
Huma pisze…
Gratuluję wernisażu! jak uda mi się wybrać do Wawy, to z pewnością zajrzę! O kawiarni czytałam w Zwierciadle-to kolejny pretekst, by się tam wybrać:)

Popularne posty