4xk :) czyli kapturek, kotek, księżniczki i kubki


tak, tak...

już nie wystarczyły księżniczki na obrazkach...zamarzyło się moim najmniejszym posiadanie ich w 3D...jakimś cudem udało mi się na razie uniknąć szycia wyżej wymienionych, choć nie wiem na jak długo ;) i udało przekonać córy na wersje kubeczkową,
a że jednego drukować to się nie opłaca, zresztą u mnie od razu podwójnie trzeba , a i ja lubię w kubeczkach wszelakie płyny spożywać więc ilościowo zaszalałam też ciut pod wpływem sygnałów otrzymywanych, że ten i ów albo ówna też by takowy marzyła :)))

powyżej  
czerwony kapturek zimową porą...

poniżej
spacerek z kotkiem
i dwie księżniczki w podróży do zamku



jeszcze dwie ilustracje będą na kubkach
ale żeby nie przesycić w innym poście pokażę...

Komentarze

krok po kroku pisze…
jestem zakochana w tych ilustracjach z kubków!
Jaszmurka pisze…
To musi być zajebiste uczucie tak swoje rysunki na kubku widzieć! Bomba pomysł :D
cub@_libre pisze…
Księżniczki są boskie, a kubki z nimi rewelacyjne!! Płyny na pewno smakują magicznie ;).
Ściskam!

Popularne posty