GENERATION AWAKE + torby ogrodniczki

pomarańczowa torba ogrodniczka, Dorota Wróblewska, i ja:)))

"Generation Awake. Twoje wybory zmieniają świat"

tak brzmi hasło unijnej kampanii informacyjnej, której inauguracja nastąpiła wczoraj w Warszawie, mającej na celu oszczędne korzystanie z surowców i zachęcanie konsumentów do bardziej racjonalnych zakupów, m.in. żywności.

Z tej okazji odbyło się kilka imprez, wykładów i akcji. Jedną z nich był konkurs "Kreacja stylu- re-used" zorganizowny przez Dorotę Wróblewską (producent programów TV, widowisk i pokazów mody, autorkę książek o tematyce modowej: "Fashion People" "Torebki Vintage"), w którym udział wzięły zaprojektowane i wykonane przeze mnie (a znane już Wam) "torby OGRODNICZKI". Spotkały się z dużym zainteresowaniem:))). Zostały obfotografowane i sfilmowane (między innymi przez TVP) .Ponieważ mówić nie umieją przydałam się i ja do blablania w mikrofony .A przede wszystkim otrzymały wyróżnienie od Pani Doroty.





więcej o kampanii dowiedzieć się można tu : www.generationawake.eu

zdjęcia pożyczone ze stron Doroty Wróblewskiej:

http://www.dorotawroblewskablog.pl/dw-prywatnie/generation-awake/

http://www.sophisti.pl/artykuly/artykuly/generation-awake-final.html


Komentarze

Filka pisze…
dzieje sie oj dzieje u Ciebie kochana przez ostatni czas :)))
Dumna jestem z Ciebie :*
Rybiooka pisze…
Gratuluję tych " sukcesów " Torby są istotnie warte pokazania !
KOLOROWY ptak pisze…
Gratuluję! świetne torby!
cynka pisze…
ale cudnie! gratulacje moje!!!
Yadis pisze…
Mam nadzieję, że już niedługo pół polski będzie z takimi maszerować. Pomysł jest genialny i totalnie eko!
Jak je zobaczyłam od razu zaczęłam się zastanawiać, czy aby nie mam jakichś ogrodniczek na dnie szafy...
finnabair pisze…
!!! jako wierna fanka - tylko kiwam głową! tak być powinno!
rządzisz:)
o rzeczywiście, że zeżarło mój komentarz. hm... trolle atakują. ;)
ale ty i tak już wiesz co ja o tobie myślę. :)
niech się dzieje!
Mereo pisze…
Super torby! I bardzo pojemne, jak mniemam.
Gratuluję :)
Karola Witczak pisze…
Niesamowicie jestem z Ciebie dumna! Cieszę się ogromnie razem z Tobą - tak trzymaj kochana! :*
Chciałam jeszcze napisać, że ja się z moją ogrodniczką made by Wolfann nie rozstaję od kiedy ją mam! Jest boska!
wolfann pisze…
:)))

dziękuję:)))

a tak ... kilka toreb ogrodniczek, które wykonałam ma swoje właścicielki w różnych częściach Polski, jedna mieszkała przez jakiś czas w Irlandii a jedna podróżuje z właścicielką po różnych częściach Europy...

każda jest inna, niepowtarzalna, te zaprezentowane w poście są z tych większych:)(jasna to pierwsza przeze mnie uszyta, a pomarańczowa ostatnia jak dotychczas), ale rozmiar torby zależny jest przede wszystkim od wielkości ubrania z jakich są wykonywane, także były i mniejsze formaty
Jaszmurka pisze…
Bomba! Gratulejszyn! :)

Popularne posty