warsztaty z szycia notesów-Wrocław

Ostatni weekend gościłam we Wrocławiu gdzie podczas Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych zorganizowanych przez Kwiat Dolnośląski miałam przyjemność prowadzić dwa warsztaty z szycia notesów (prostego/podłużnego i koptyjskiego). Duża ilość uczestniczek i ograniczenie czasowe mobilizowały bardzo:) jednak kreatywność i zdolności warsztatowiczek górą! i w efekcie każda dziewczyna z warsztatów (i jednych i drugich) wyszła z gotowym notesem:))) Pozdrawiam przy okazji uczestniczki i nalegam na chwalenie się swoimi pracami:).
W sobotę do Wrocławia dojechałam w ostatniej chwili tuż przed warsztatami więc podczas ich prowadzenia tak byłam przejęta i spieszyłam sie z przekazaniem wiedzy, iż całkiem zapomniałam o wyjęciu aparatu i zrobieniu choć kilku zdjęć.
Na szczeście na drugich (niedzielnych) warsztatach z szycia notesów techniką koptyjską czujna była Kamaftut i zrobiła te wszyskie cudne fotografie, które dziś prezentuję ...Asiu bardzo , bardzo dziekuje za te zdjęcia : *



zaczynamy pracę


było wesoło:)



szyjemy

dziubek:))haha


tuż przed zakończeniem pracy


Gizmo ze Scrapińca i jej prawie gotowy notes (i cudny uśmiech)


Na tym warsztatcie miałyśmy przyjemność pracować z przepięknymi papierami japońskimi od Molly, z jej sklepu Moligami. Jak widać dzięki swojej plastyczności a zrazem wytrzymałości świetnie się sprawdziły jako papiery na okładki do notesów.Szycie koptyjskie jest bardzo efektowną techniką, a w parze z tymi papierami daje nam możliwość wykonania bardzo eleganckiego produktu.

Podczas gdy ja prowadzilam swoje warsztaty w innych salach równolegle odbywały sie zajęcia z wszelakich technik:od filcowania, poprzez fimo, scrapbooking, pergamano, origami i wiele, wiele innych . Na sali głównej była mozliwość zrobienia zakupów w kilku sklepach i podpatrzenia mistrzów podczas ich pokazów. Oj działo się działo:)))
A wieczorem razem z Mollą, Tomkiem i Kasią, która fantastycznie sprawdziła się w roli przewodnika ruszyliśmy zwiedzać Wrocław. Szczerze przyznam , że miasto to zrobiło na mnie ogromnie pozytywne wrażenie i na pewno postaram się tam niebawem wrócić...wziąż czuje niedosyt:)))
I to niejedyny powód !!!Drugi równie ważny to ludzie , których tam poznałam!!!!Kreatywne, ciekawe świata, uśmiechnietę, super zorganizowane, otwarte kobietki...no brak mi już przymiotników.

Dziewczyny bardzo dziekuję za zaproszenie mnie do siebie, za przyjęcie, za pogaduchy, uśmiechy i uściski.

Komentarze

molla pisze…
Dzięki Tobie ten wrocławski weekend był podwójnie wspaniały.
:*
mollka
Alegria pisze…
Wolfann wielkie dzięki za warsztaty, właśnie trenuję ścieg koptyjski.Popełniam jeszcze błędy ale trening czyni mistrza więc trenuję. Wracaj prędko do Wrocławia :)
ibisek pisze…
Kochana, ściskam mocno i zapraszam ponownie :*
Miło nam, że ci się podobało :)
Werodaktyl pisze…
Świetne takie warsztaty... Ja z bloga www.werodaktyl.blog.onet.pl :) Zapraszam ;}
Michelle pisze…
Bu, a ja chciałam przyjechać, ale nie dałam rady :(
lylka pisze…
a ja z Wawy - robicie takie super warsztaty w Warszawie?????????? pozdrawiam - super jestescie!!!!!!! :-)

Popularne posty