Plagiat 
(łac. plagium - kradzież) - skopiowanie cudzej pracy/pomysłu (lub jej części) i przedstawienie pod własnym nazwiskiem, np. obrazu, grafiki, fotografii, odkrycia, piosenki, wiersza, wynalazku, pracy magisterskiej, pracy doktorskiej, publikacji naukowej.

Hipokryzja 
(od gr. ὑπόκρισις hypokrisis, udawanie) – fałszywość, dwulicowość, obłuda. Zachowanie lub sposób myślenia i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych zasad moralnych. Udawanie serdeczności, szlachetności, religijności, zazwyczaj po to, by wprowadzić kogoś w błąd co do swych rzeczywistych intencji i czerpać z tego własne korzyści.

opis z Wikipedii

Komentarze

KOLOROWY ptak pisze…
oj! widzę, że chyba się nacięłaś :/
mam nadzieję, że zbytnio ten stan nie wprowadził Cię ponury nastrój... nie ma sensu! już dawno się o tym przekonałam. Nie przejmuj się :)

P.S. Jeśli źle odczytałam Twojego posta, to przepraszam... chyba bym zresztą wolała, żebym błędnie go zinterpretowała :)
3maj się!
urtica pisze…
...możne nie do końca w temacie
ale...
właśnie kończę kolaż
całkowicie.... zainspirowany Twoimi genialnymi pracami....
...
...kwestia plagiatów i inspiracji - oraz cienkiej czasem granicy między nimi- bardzo mnie martwi...
Jaszmurka pisze…
Temat rzeka niestety... też nie jestem w temacie ale mam nadzieję, że nic na tyle poważnego żeby ręce na dłużej opadły ;)

Popularne posty