kwiecień w The Scrape Cake

Miło mi podzielić się z Wami tą fantastyczną wiadomością:)))
Zespół The Scrape Cake zaprosił mnie w gościnne swe progi w miesiącu kwietniu. Czuję się zaszczycona i onieśmielona zarazem gdyż jestem tam pierwszym gościnnym projektantem.
Początkowe przeglądanie i przekładanie kart z obu kolekcji zaowocowało kilkoma pracami, które dziś zaprezentuje, i paru innymi, które będą publikowane podczas tego miesiąca.
Powyżej LO's ze słodkim zdjęciem Amelci wystrojonej w czapkę wspólnie kupowaną z dziadkiem Józkiem (już to dodaje czapce plusów :)).Wykorzystałam tu papiery z pięknej kolekcji Wiosenne Przebudzenie zaprojektowanej przez Karolę, oraz cudne dodatki w postaci ramek i ozdobnych kółek ze Skrapińca. Ciut tuszowania, kilka papierowych róż, napisy rubbonsowe i  moje ostatnio ulubione serduszka na szpilce.

Choć myślałam ,że papiery z kolekcji Małe Potworki zaprojektowane przez Pasiakową nijak nie są dla mnie to miło się zaskoczyłam tym, z jaką łatwością wkomponowały mi się w nie fotografie, które dotychczas nie umiałam ubrać w żadne papiery.Do tego kilka guzików i scrap gotowy :)

Jak niektórzy wiedzą lubię własną twarz przerabiać na różne sposoby i praca z inną twarzą  niż moja jest związana zawsze z niepewnością czy efekt końcowy spodoba się osobie sportretowanej. W tym wypadku reakcja była bardzo pozytywna:)co bardzo, bardzo mnie cieszy:)
Chyba i sobie dorobię kiedyś niebieskie włosy :)))

Kończę na dziś i zapraszam na kolejne odsłony mojego gościnnego projektowania dla The Scrape Cake.

Komentarze

pasiakowa pisze…
Jesteś niesamowita, a prace są przepiękne! :)
Karola Witczak pisze…
Dokładnie - jesteś niesamowita!! I ja też jestem niesamowita w Twojej oprawie! :D :* I nasze kolekcje są niesamowite w Twoich pracach - niesamowitość i przepiękność!
Fryne pisze…
czaderskie i cudne są Twoje prace scrapkejkowe :))) Jak wszystkie inne zresztą :*
Ataboh pisze…
Niesamowite prace, zostanę tu na dłużej

Popularne posty