zodiak-baran



Hasło roku: "Wiara w sukces odkryje Twoje wielkie, ale dotąd głęboko ukryte możliwości". Wpływy potężnego Jowisza, które podziwiali starożytni, sprawdzają się także teraz. W 2011 roku znajdzie się on w Twoim znaku od 24 stycznia do 5 czerwca. W zeszłym roku ta planeta trochę namieszała, bo będąc jakiś czas w Baranie, cofała się i znalazła z powrotem w znaku Ryb, gdzie pozostanie aż do 23 stycznia. Przez to Twoje wysiłki w każdej dziedzinie życia opłacane były ciężką pracą i obciążeniami psychicznymi. Między 24 stycznia a 6 czerwca tego roku trwać będzie Twoja metamorfoza. To okres ważny, bo decydujący o Twoich losach w ciągu następnych 12 lat. Bądź aktywny po 23 stycznia. Natomiast po 6 czerwca będziesz zadowolony ze swoich osiągnięć w materialnej sferze życia. Bez specjalnego wysiłku z Twej strony pojawią się nowe formy zarobkowania, których istnienia nawet nie podejrzewasz. Czeka Cię ciekawy i budujący rok.

Horoskop zaczęrpnięty ze styczniowego wydania "Pani". 
Wygląda na to, że będzie już tylko lepiej :))) oby...
w sumie zaintrygował mnie trochę i choć powyższą postać swoją skleiłam już 2 miesiące temu jakoś nie mogłam jej dokończyć, cokolwiek dokładałam to nie było "to".Widocznie musiałam poczekać aż ukarze się ten tekst :)

Komentarze

AS pisze…
Cudne prace! Jestem pod wrażeniem. Będę obserwować!
cynka pisze…
piękny z Ciebie Baran!
Mrouh pisze…
Nie zwykłam wierzyć, ale wcale bym się nie pogniewała, gdyby się chociaż troszeczkę sprawdziło:-) czego i Tobie, i sobie życzę:-)
greglis pisze…
Jest coś magicznego w Twoich pracach. Proste a jednocześnie intrygujące. Bardzo lubię tu zagladać :)
pozdrawiam serdecznie
greglis
nannala pisze…
byczo ;)
dooobry skrap !
finnabair pisze…
to ja zaciskam mocno kciuki!!!!
Jest piękny, ten baranek :P)

Popularne posty