to se nevrati ;)

patrząc na blogi zaznajomione miałam przyjemność poczytać podsumowania roku tego co minął i jeszcze raz pooglądać wspaniałe prace
wzięło i mnie na takowy post
dobre w tym wszystkim jest to, że człowiek patrząc wstecz na cały rok widzi, że całkiem fajnie było, wiele się działo i to nie tylko w twórczym świecie ;)
popatrzyłam, powspominałam i wybrałam maleńką część tego co było

rok 2010 to rok kiedy nareszcie udało nam się spotkać we  trzy - ja, Costa i Finnabair (kochane moje dziewczyny:)), i zrealizować cztery sesje metamorfoz, którym towarzyszyła wspaniała zabawa, super atmosfera, a efekty można zobaczyć na zdjęciach

pierwsza inspirowana obrazami Sylvi Jii
 w drugiej wcieliłyśmy się w płeć przeciwną


trzecia to powrót w lata 20-ste






czwarta...:) jeszcze nie była publikowana więc niech pozostanie niespodzianką :)
liczę oczywiście na kolejne...pomysłów nie brak tylko jak zawsze z wolnym czasem marnie

w minionym roku powstało też sporo kolaży
tu część w zestawieniu


cztery z nich otwierały Galerię Provos w klubie "Chwila"  Zbyszka i Tytusa Hołdysów co było dla mnie bardzo ważnym i przyjemnym wydarzeniem


zdjęcie strzeliła Drysz :)

oczywiście zdarzyło się jeszcze wiele innych spraw ważnych, kilka projektów tajemnych, ale nie wszystko się da i nie o wszystkim można napisać
to nie był najgorszy rok...powiem nawet, że był dobry
oby ten nowy był równie dobry a nawet ciut lepszy życzę tego sobie i Wam zarazem

Komentarze

Guriana pisze…
Wasze sesje były niesamowite...czekam na ujawnienie kolejnej:))
kolaże Twoje to genialność nad genialnościami..tu też czekam na kolejne:))
i życzę spełnienia pragnień:))
KOLOROWY ptak pisze…
Niesamowite podsumowanie, w Twoim wydaniu fantastycznego roku :) Życzę Ci, aby i ten przyniósł same pozytywne emocje :)
lena_wz pisze…
Sesje oglądałam z przyjemnością, dreszczykiem i podziwem!
Kolaże są boskie!
Cieszę się, że ten rok był ważny dla Ciebie!
A Nowy niech będzie jeszcze ważniejszy!

Pozdrawiam :-)
Agnieszka - Anna pisze…
naprawdę dużo fajnych rzeczy zrobiłaś w 2010 roku!

oby ten był dla Ciebie jeszcze bardziej twórczy!

:*
Bajjka pisze…
chylę czoła dla Twoich dzieł :):) są mega genialne!!
oby ich było jak najwięcej w tym roku :):) ->będę podglądać :)

Popularne posty