szyjemy:)

jakiś czas temu w siedzibie Świata Pasji odbyły się indywidualne warsztaty z szycia notesów ściegiem koptyjskim, które miałam przyjemność poprowadzić:)

oto kilka zdjęć z warsztatów
 
atmosfera była fantastyczna, uczestniczka zdolna:) co widać na fotografiach

tym razem zapraszam na  
warsztaty z szycia notesów ściegiem prostym -podłużnym 
...już w najbliższą niedzielę 
19 grudnia od godz: 10...


przy okazji nauki wykonamy notes w okładce filcowej, który może być sympatycznym prezentem na gwiazdkę dla kogoś albo dla nas samych

po więcej informacji zapraszam na stronę Świata Pasji
z tego co mi wiadomo są jeszcze wolne miejsca:))
zapraszam serdecznie i jednocześnie proszę o trzymanie kciuków za wyzdrowienie moje bo coś mnie jakieś choróbsko dorwało i puścić nie chce...

Komentarze

Zojka72 pisze…
no to ja trzymam kciuki, choróbsko a sio!!!
chantel pisze…
świetne te notesy
fejferek pisze…
zaraziłaś mnie! dziś zrobiłam własny prototyp na tym nieusztywnionym filcu i lnianym kordonkiem a nie sznurkiem, no i ten filc jest o tyle fajniejszy, że nie trzeba okładki dziurkować przed zszywaniem, bo igła sama przechodzi :)
no i sobie nitki zaplatałam i mam patent na filc pchający się pod igłę :P podkładam cieniutki, dopasowany na szerokość kawałek papieru i idzie super :D

Popularne posty