mój czas...



a tak!...
taką niespodziankę sprawiły mi dziewczyny z portalu Polki Scrapują  zapraszając mnie do udzielenia wywiadu i przygotowania wyzwania w dziale Altered Art
bardzo, bardzo dziękuję za zaproszenie
oto moja praca na to wyzwanie



wyzwanie polega na "zaltretowaniu" puszki po rybkach, mięsie, szynce itp
z użyciem gazy oraz użyciu motywu zegara (obojętne w jakiej formie - papier, stempel, rysunek, wycinanka, prawdziwej tarczy)

ja w swojej pracy wykorzystałam puszkę po śledziach, gazę, kilka małych tarcz od zegarków, słomkowy kalpelusz, wykałaczki, zawieszki metalowe, łańcuszek od metki, czarną farbę akrylową,czarnego "holtzowego craka", glimmer misty, flamaster, tusz alkoholowy

koniecznie zobaczcie piękne prace jakie stworzyły dziewczyny z teamu PS

jeszcze raz zapraszam na wyzwanie i dziękuję za zaproszenie

Komentarze

Anonimowy pisze…
GRATULACJE ! Moja TY kochana zdolna Babeczko ;*

I'ts me COSTA
Drycha pisze…
GRATULACJE!! :D
brawurowo Aniu :D
Agnieszka - Anna pisze…
Aniu pomysł z puszka jest zaje...
Doskonale mi się przy tym pracowało!

a Twoja praca no cóż... rządzisz... to naprawdę Twój czas

:*
tymonsyl pisze…
no, ja się tylko mogę podpisać pod łowami AA- to jest Twój czas!
nirshya.dwbh pisze…
Genialny pomysł!!! Super pucha
ale fajnie! wielce słuszna inicjatywa.

dopisuję się do AA i Tymonsyl.
Nurrgula pisze…
Gratulacje!

Ps. świetne słonko i księżyc.
finnabair pisze…
dokałdnie tak!!!!
To twój czas i przezywaj go radośnie...
no to...ruszaj się Bruno, idziemy na piwo, niechybnie brakuje tam nas!!!!
Guriana pisze…
niesamowite wyzwanie...niezwykła jego gospodyni!!:))...genialna praca!!:))
puszkę juz mam...pomysł sie rodzi:))
Anonimowy pisze…
witaj! mam do Ciebie małe pytanko :) szykuję kartkę z okazji urodzin siostry i chciałabym spytać czym najlepiej kleić materiał do papieru? koronkę? chodzi mi o takie najprostsze, a zarazem najtańsze rozwiązania :)

pozdrawiam, gratuluję talentu i z góry dziękuję za odpowiedź! :)

Popularne posty