warsztaty-szycie notesów+candy!!!

w związku z licznymi pytaniami dotyczącymi szycia notesów oraz propozycją od Vernon ze Świata Pasji postanowiłam się tą wiedzą z Wami podzielić :))) na warsztatach, które z przyjemnością poprowadzę już od października w Warszawie!
Szczegółowy grafik i opis poszczególnych kursów ( a będą tam nie tylko notesy, ale też portrety kolażowe, podstawy scrapbooking'u prowadzone przeze mnie, ale też filcowa biżuteria i kartki - warsztaty Piekielnej Owcy i lalkowe warsztaty- oczywiście prowadzone przez Dryszkę) znajdziecie na stronie Świata Pasji

o TU TU TU TU TU TU TU TU TU TU

ja ze swojej strony serdecznie zapraszam do udziału w zajęciach i z okazji inauguracji na  
candy blogowe

do zaoferowania mam 50% zniżkę na mój kurs (do wyboru:szycie notesów 2 różne kursy, kolażowe portrety, podstawy scrapbookingu)
a dla osób które mają za daleko do Warszawy w nagrodę notes filcowy szary-melanż( w technice szycia jak powyżej na zdjęciu widać) z dowolnie wybranym kolorem sznurka

Candy trwa do końca września.
Proszę o u mieszczenie informacji o candy na swoim blogu  wraz z linkiem do tego posta i wpis w komentarzach pod moim postem z dopisaniem literek N lub W w zależności ,od wyboru nagrody jaką się chce otrzymać ( N-notes, W-50%zniżka na dowolne moje warsztaty).
Pierwszego października rozlosuje obie nagrody
życzę szczęścia w Candy :) 
i jeszcze raz 
serdecznie zapraszam na warsztaty

Komentarze

pasiakowa pisze…
N, jak notes. Niestety do Warszawy mam kawałek, a szkoda...
Pozdrawiam serdecznie i oby kursy były obładowane kreatywnymi ludkami!
fejferek pisze…
W jak warsztaty! jestem zdecydowanie chętna (tylko portfel pustkami świeci) i jeśli tylko wygram, to wezmę udział w kursie na notesy :D Palce mnie świerzbią na igłę :)
Karmeleiro pisze…
czemu nie w Trójmieście, no czemu?? gratuluję warsztatów!
Mrouh pisze…
N, z konieczności... ale z przyjemnością i gratulacjami:-)
finnabair pisze…
oł jesss oł jesssssssssss :) Gratulacje i wielkie ściski i buziak na drogę! Rządzisz!
Weronika pisze…
N-kę poprosze, do Warszawy mi daleko i nie po drodze:) Ale nie zebym była nieprzygotowana:)

Pozdrawiam,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com
cynka pisze…
Oj i N i W :))))
pretekst dobry by był:)
Bardzo ciekawie u Ciebie :) nagrody są świetne ja jestem zmuszona do wybrania Notesu, ale z wielką chęcią nauczyłabym się szyć takie cuda. Pozdrawiam
Ola pisze…
Ołaa, to moja pierwsza wizyta u Ciebie, ale jestem zachwycona! Zgłaszam się na "N" i pędzę oglądać resztę Twoich prac.
Pozdrawiam,
Ola.
nojta.blogspot.com
Mirabelka pisze…
W- Chętnie wybrałabym się na warsztat szycia koptyjskiego
OLIWKA pisze…
hej Aniu, widziałam info na facebooku, ale jeszcze nie jesteśmy znakomymi więc chciałabym Ci tutaj ogromnie pogratulować, :):):)
pięknie zostałaś nagrodzona za swoje prace
pozdrawiam
cieplutko:)
malflu pisze…
No taki wernizaż fiu fiu...GRATULACJĘ
a ja po Notes...bo stolica za daleko z mojej małej prowincji :-)
Duś pisze…
bardzo chętna na N! bo do Wawy ma daleko :( gratuluję!
xxx pisze…
zglaszam sie :) wybieram N-notes www.kolczykihandmade.pinger.pl tabaluu@wp.pl
lapappilon pisze…
wow! wow!
amazing candy!
congrats!
I want to play with you...
please enter my name...
I've posted this on my sidebar
lapappilon.blogspot.com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia
WiKKori pisze…
Witam i serdecznie gratuluję:
1. wystawy w Galerii Provos. Chętnie zobaczę Twoje prace na żywo.
2. rozpoczęcia sezonu warsztatowego.

A wici o candy rozpuszczam tu:
http://wikkori.blogspot.com/2010/09/n-notes.html
AgnieszkaMD pisze…
Ja do Warszawy mam zdecydowanie za daleko.
Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu notesu czyli wybieram literkę N :).
Przepiękne notesy! Zapisuję się na candy :) Na notes, czyli N
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com
Alosha pisze…
Przecudne notesy! Wymieram N :D
Pozdrawiam!
Przy-kominku.blog.onet.pl
AURELIA pisze…
Ale by się przydał mojej córce na autografy ...
Do Warszawy daleka droga, dlatego N
Marzenie...
Gorąco pozdrawiam

Popularne posty