rany! rany! ale się dzieje :)

a tak właśnie!
dzieje się , dzieje, a  ja nie ogarniam

pratycznie wszędzie zaległości
i co chwila coś innego jeszcze wyskakuje,
ale nie narzekam :)
tylko ciut nie wyrabiam na zakrętach...

powyżej pierwszy  z serii notesów filcowych, w którym zastosowałam szycie podłużne-takiego właśnie szycia będę uczyć na warsztatach w siedzibie Świata Pasji w Warszawie, więc jeżeli ktoś chce sobie lub komuś  sprawić taki notes to już teraz serdecznie zapraszam :)
szycie wygląda  efektownie i nie jest trudne do opanowania, a daje ogromne możliwości kombinacji - co tylko wyobraźnia podpowie

będzie też drugi kurs z szycia- szycie koptyjskie- to inna technika ale też sympatyczna i pozwalająca na zabawę ściegiem

być może pojawią się jeszcze inne szycia:)

z tego co mi wiadomo to czekać tam będą też kursy ze scrabooking'u i z lalek, także trzymajcie rękę na pulsie, i czekajcie na kompletne informacje , które już wkrótce+niespodzianki, a to tygrysy lubią najbardziej :)))



ponadto żegnam się z 4 kolażami
jutro zmieniają adres zamieszkania
jak dotrą na miejsce to wszem i wobec podam adres

 :)


reszta news'ów w następnych postach

zapraszam :)!

Komentarze

Lamarta pisze…
Pierwsza część postu jakby i mnie dotyczy:) Tyle że ja narzekam;)
A prowadzenia kursu gratuluję, Aniu :))
Mrouh pisze…
Jak miło się czyta, że się dzieje i to pozytywnie, nawet jeśli nagle i dużo:-) Niechże się dzieje, na kurs to wiem, że chętni byli, na pewno twórczo będzie! trzymam kciuki za pozytywny ciąg dalszy:-)
kasia_g pisze…
Świetna kolorystyka! Spokojny szary z ożywczą cytryną. Proste i piękne.
ja już od daaawna marzę sobie o dostaniu się w twoje ręce w kwestii notesów.
a gdzie będzie wiadomo w konkrecie co i jak? zaglądać na blog kreatywny?
wolfann pisze…
dziekuję Kochane za miłe słowa, za trzymanie kciuków i pozytywne wibracje

to wszystko bardzo sie przydaje :)

co do warsztatów to dopinamy wszystko na przysłowiowy "ostatni guzik" i już niebawem pełna, konkretna informacja pojawi się zarówno u mnie na blogu jak i na blogu Świata Pasji
zapraszam

Popularne posty