Klub "Chwila" i Galeria Provos



chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić do klubu stworzonego przez Zbigniewa Hołdysa  i Tytusa Hołdysa mieszczącego się  w Warszawie przy ul Ogrodowej 31/35

prócz tego , że jak pisze sam Zbyszek klub
"jest bohemiasto-warholowski, kopci domowo, przytulny, buły z mielonymi kotletami.

Będą tam impry wszelkie, teatry, spotkania, muzyka żywa i martwa, respekt dla all, no drugs, bro, wino, whisky, przemówi imam i wódz indiański, klubowa klinika dla świrusów i zrzutów, legitki dla twórców młodych, album drukowany dla nich co miesiąc, i kontrrewolucyjny dym w mediach ile wlezie.
Reszta tradycyjnie niech wali w przód , w lewo, w prawo, do góry nogami, w tył, na czworaka, wrzaskiem, szeptem, a my BOKIEM.
Bokiem, moi kochani, do całego świata."

w klubie zaczęła swoją działalność Galeria Provos i mam ten zaszczyt, i przyjemność otwierać ją swymi kolażami

jest mi bardzo miło,
i nie wiem co pisać
więc może "cytnę" znowu Zbyszka, który tak oto podpisał na facebook'u w swiom profilu ten plakat
"~wolfann z digart.pl to Anna Chudzik-Pawlik, zadziwiająca kolażystka, której oddaliśmy jedną ścianę. Tym sposobem zadebiutowała i ona, i nasza Galeria Provos"
"Jej prace bardzo się wszystkim podobają, wstrzeliły się w atmosferę klubu idealnie, ludzie którzy nas odwiedzają lubią takie dzieła. Trzymamy za Anię kciuki."

przyjemnie jest to czytać , bardzo przyjemnie słyszeć na żywo  :)))


pozostaje zaprosić po raz kolejny do klubu
codziennie czynne od 12.00
w czwartek (30.09.2010) prócz debiutu mojego wieczór Jamesa Deana


jeszcze raz zapraszam :)

i dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków
Zbyszkowi i Tytusawi za szanse
a mojemu Małżowi ukochanemu za niezłomną wiarę we mnie :-*

Komentarze

cynka pisze…
wow! GRATULUJĘ!!!!!!!!!!
Mrouh pisze…
Brawo! brawo! brawo! Twoje kolaże na ścianie to jest w moich oczach rekomendacja dla klubu najlepsza z możliwych. Gratulacje i powodzenia przedsięwzięciu, a dla Ciebie niech to będzie pierwsza i nie ostatnia taka publiczna ściana!
tymonsyl pisze…
gratulacje!!! o tłumach przed ścianą jestem przekonana:)
latarnia morska pisze…
Aniu, ogromne gratulacje! :D
Twoje kolaże mnie zachwycają i zadziwiają, zawsze :D
Nurrgula pisze…
Jestem pod ogromnym wrażeniem, zasłużyłaś sobie na ten zaszczyt! :) Gratuluję! :)
finnabair pisze…
!!!!!!!!!!! YeS!!!! YES!!!! YESSSSSSSSSSSSSS!!!! Gratuluję, bardzo bardzo gratuluję i w 100% zgadzam się z wyborem!
Ściskam mocno i serdecznie....o rany.... :)
gratuluję i ja.
a niech świat WIE!
Agnieszka - Anna pisze…
brawo! gratuluję!
:*
Karola Witczak pisze…
Słońce, jako, że już na żywo zapiszczałam z zachwytu i z gratulacjami, to tu na piśmie nie da się tego wyrazić dosadniej, ale spróbuję - jesteś wspaniała i niepowtarzalna, wiem to od lat, a Twój (ogromny!)sukces to potwierdza!! Nie mogę się doczekać kiedy wpadnę do Wawki i przecisnę się przez gęsty tłum przed "Twoją ścianę". Jestem z Ciebie niesamowicie dumna, wiesz jak bardzo! :*
KOLOROWY ptak pisze…
Gratuluję z całego serca! Twoje kolaże są niepowtarzalne, niezwykle oryginalne i niezmiernie żałuję, że mam tak daleko do Wawy, bo marzę o tym, żeby je zobaczyć na żywo!

Jeszcze raz gratuluję!!! i serdecznie pozdrawiam :)
Anonimowy pisze…
BRAVOOO !!!! No nareszcie świat się dowie jakie skarby ukrywałaś ;)
Bardzo się cieszę i gratuluje !!!

Jesteś THE BEST !!! no jedyna taka... ehh ;*

to młła COsta była
Filka pisze…
Gratulacje kochana!!!!!! mam nadzieję że do czerwca tam powisisz hahaha wtedy bede mogla na żywca poogladać i piać z dumy :))))
buziol ::*
asica.p pisze…
cuuudnie!!!!gratulacje!!
Karmeleiro pisze…
gratuluję! wiele bym dała, zeby teraz pojechać do Wawy i obejrzeć Twoje kolaże na żywo!
moniq75k pisze…
Aniu - ogromnie się cieszę !!! Yuppiiii !!! To musiało się tak skończyć - ja wiedziałam, że tak będzie (haha)
vernon pisze…
raz jeszcze gratuluje :)
Guriana pisze…
GRATULACJE najserdeczniejsze!!!!!!!:)))))

Popularne posty